Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Første intrykk av Firstmile / Zyxel


Anbefalte innlegg

Kjempebra at dere gidder ta dere tid å dele erfaringer med oss andre, blir mye lettere å velge ISP! :)

Som sagt tidligere her, gleder jeg meg til å se rutingen til Firstmile til utlandet. Da tenker jeg f,eks på nederland,england,sverige,finland etc.

Skulle gjerne hatt firstmile jeg også, men er ikke kommet til sørlandet enda, håper det kommer snart :)

 

Til Vanse 25.05.03 :D:yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selvfølgelig blir du oppringt og fulgt opp når kundemassen kan telles på en hånd, det sier seg selv. Hvis firstmile sin kundemasse noen gang når opp til telenor eller ngt`s høyder, så tror jeg at de blir som enhver annen isp: lange køer, ingen tilbakemelding og i noens øyne dårlig service. Det er feil å vurdere grunnlaget for service når et selskap akkurat har startet, bare vent å se til firstmile får litt kunder på seg, så er det nok sikkert noen som har en annen tone. Det er DA vi kan måle service !

 

Helt klart. Nå kommer vi til å overdra kundene til eksisterende ISPer med eksisterende kundeservice og støtteapperat før vi blir store, og vi vil nok nå et metningspunkt vi og, men per idag har vi noen hundre kunder og det går bra foreløpig. Men så skal det sies at vi også driver ZyXEL Communications og har drevet med kundeservice og support der siden '99 mot betraktelig flere kunder enn det Firstmile-prosjektet har, så vi kan produktene, vi har systemene for å sjekke og vi kan rette feil raskt. Det at vi er "så få" gjør at vi er ganske fleksible også, og ikke så tungtrådde som større ISPer. Dette hjelper selvsagt ikke når problemene våre ligger hos Telenor, men der er det ingen ting som hjelper uansett.

 

Men jeg er enig i at det ikke er noe grunnlag for en rettferdig evaluering av Firstmile ennå.

 

 

Mvh,

 

G. Rimala

ZyXEL/Firstmile

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...