Dernel Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Nå må jeg ha en ny telefon siden det ikke går an å ringe med den jeg har Jeg vil ha en god musikktelefon, med stor plass, litt bedre kamera enn 2 MP og som er støtsikker. Om det er deksel framfor kameraet så er det veldig fint, men ikke det jeg ser mest på. Desuten må den tåle og dette i gulvet et par ganger. Prisemessig vil jeg si at 3000 er maks, helst under 2500 Vil helst ha abbonement, akkurat nå har jeg Djuice Zero, Jeg har egentlig ikke noe greie på mobil, så derfor håper jeg noen kan komme med noen forslag Endret 9. februar 2009 av Dernel Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Sony Ericsson C702 Er vel det nærmeste man kommer en musikktelefon som tåler litt. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hold deg unna C702, sakset et svar jeg skrev i en annen tråd: Jeg har en slik, det kan godt hende at den tåler støv og fukt, men den tåler ikke bruk! De jeg har sett som har en slik telefon har jeg spurt om de har hatt noen problemer. De fleste har hatt en eller flere av disse problemene: - Slipp den ned på bordet fra 10 cm, og den skrur seg av. - Hold telefonen med tommel og pekefinger på rett sted på for/baksiden og den skrur seg av. - Er det litt varmt der du er og sender en tekstmelding henger den seg. - Noen ganger legger telefonen på av seg selv (også liggende på stuebordet). - Andre ganger ser jeg skjermen lyser opp, og ser på tlf - der står det 1 tapt anrop - uten at tlf har laget en lyd. Er det noen som har hatt en slik tlf uten problemer si ifra! (Ja, jeg har nyeste firmware) Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Kjøpte C702 på samme dag som k-orm svarte^^ Har ikke opplevd noe problemer med min telefon, enda. Hvor lenge hadde du din før den ble rar da? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kjøpte en c702 selv i sommer, men batteriet på min model var horibelt, den gikk tom kun på få timer selv med 3G skrudd av, vet ikke hvoror, sikkert noe feil. Men dette er den SE modellen jeg har hørt mest negativt om Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 c702 er kansje ikke den beste telefonen, men finnes det noen andre som som tåler støt, støv og fukt, som har en god musikkavspiller ? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Dernel: 2-3 mnd tror jeg k-orm: Fjerner du støt fra listen, så har du bare denne. Fjerner du musikkavspiller fra listen, så har du bare Sonim XP3 (http://www.sonimtech.com/features_xp3.php) men den tåler til gjengjeld ALT! Til og med drukning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå