kheide Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 hei, jeg har planer om å kjøpe et 1.pers skytespill til xbox360, men jeg må ha muligheten til å konfigurere kontroller slik at den du styrer går med høyre joystick og sikter med venstre, dvs motsatt av det som er default. det er ikke alle spill dette går an på. har kanskje spesielt lyst på call of duty 4-modern warfare... noen som vet om du kan konfigurere kontroller på det spillet? eller noen som har tips om andre bra spill der det går an? hilsen kristian Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Call of Duty 4 er noe du må skaffe, uansett om det går an, eller ei. Et mesterverk som bare må oppleves, og helt klart et av de beste spillene til konsoll, så langt. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Call of Duty 4 har en setting for venstrehendte. Mener da den bytter om på stikkene, men kan sjekke litt senere i kveld om ingen har fasiten Lenke til kommentar
kheide Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 supert! takk tar gjerne mot tips om andre spill også... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Da kan jeg 110% bekrefte at du kan bytte stikkene i Call of Duty 4 Mordern Warfare Andre spill jeg mener har denne muligheten, R6 Vegas Brothers in Arms, Hells Higway Endret 26. januar 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Er det så mange (skyte)spill som ikke har denne muligheten? Endret 26. januar 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Er det så mange spill som ikke har denne muligheten? Jeg trodde også dette, men trådstarter har tydeligvis erfart annerledes. Er høyrehendt selv, så sjelden jeg sjekker om det er mulig. Lenke til kommentar
kheide Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 skal ikke si sikkert at dette er et utbredt problem. det vet de fleste av dere andre bedre enn meg... jeg kjøpte hvertfall battlefield - modern combat til gammel xbox, og det spillet hadde ikke den muligheten. ville bare forsikre meg denne gangen, men det er mulig som dere antyder - at de fleste spill gir denne muligheten... takk for engasjementet... Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Kjipt å måtte stoppe hver gang man skal lade om våpenet da? Edit: Og å hoppe fremover kan jo ikke være særlig enkelt. Endret 26. januar 2009 av JulianR Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det må være rart wtf. Jeg er venstrehendt og takler spilling på en vanlig kontroller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå