vista223 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Hei... Jeg trenger DVDr med 10 Gb eller litt mindre.. Hvor kan jeg fa kjopt dette?? takk. Endret 26. januar 2009 av vista223 Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kan du ikke rette opp leifen i emnetittelen? Uansett, selv om det finnes DVD-plater på 17GB er disse meget sjeldne. De største DVD'ene (vanlige) er på 8,5GB og disse får du kjøpt hos både Clas Ohlson og komplett.no. Dersom du trenger større må du vel over på blu-ray. Disse har en kapasitet mellom 25-50 GB, men trenger spesielle brennere. Jeg vet ikke hvor du får kjøpt 17GB DVD'er idag, har ikke funnet noe på nettet. Kan du ikke komprimere det du skal brenne eller dele det over 2 DVD'er. Dersom det er film, finnes det programmer til å gjøre dette uten at kvaliteten blir mye dårligere. Les mer om de ulike typene DVD her. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Kan du ikke rette opp leifen i emnetittelen?Uansett, selv om det finnes DVD-plater på 17GB er disse meget sjeldne. De største DVD'ene (vanlige) er på 8,5GB og disse får du kjøpt hos både Clas Ohlson og komplett.no. Dersom du trenger større må du vel over på blu-ray. Disse har en kapasitet mellom 25-50 GB, men trenger spesielle brennere. Jeg vet ikke hvor du får kjøpt 17GB DVD'er idag, har ikke funnet noe på nettet. Kan du ikke komprimere det du skal brenne eller dele det over 2 DVD'er. Dersom det er film, finnes det programmer til å gjøre dette uten at kvaliteten blir mye dårligere. Les mer om de ulike typene DVD her. takk.. tror jeg tar de med 8,5 GB.. Tenkte jeg skulle brenne spill. er ikke sa let a dele de pa 2 cdr.. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 http://www.clasohlson.no/Product/Product.a...;CountryCode=no Er dette bra? Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ja, ser bra ut de der. Har brukt flere slik og de virker av god kvalitet. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Ja, ser bra ut de der. Har brukt flere slik og de virker av god kvalitet. okey, takk.. Endret 26. januar 2009 av vista223 Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Husk på å ha Dual Layer brenner da Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Husk på å ha Dual Layer brenner da Hvordan sjekker jeg det? (jeg har brent 4,7 GB DvD'r før ☺) Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Det er bare å se foran på DVD-brenneren. Her skal du finne logoen du ser i dette innlegget. REDIGERT: Slet litt med utseende på denne posten. Endret 14. februar 2009 av TRD4U Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå