siwo Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 hei Har et problem angående overklokking av min Q6600 @ 2.4 ghz. Jeg vet hvordan jeg skal overklokke CPUen men etter en faila klokk hvor meldingen "System hault, hardware failiure" ble vist, vil ikke CPUen klokke. Jeg får fortsatt går inn på BIOS og endret FSB, men det virker som PCen bare overstyrer og starter med Default clock. Setter stor pris på ideer. Hovedkort: Asus P5N-D CPU : Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.4 Ghz Lenke til kommentar
MartinSkjei Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hovedkort: Asus P5N-D CPU : Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.4 Ghz Samme HK som meg, hvilke minne har du?? Lenke til kommentar
siwo Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Hovedkort: Asus P5N-D CPU : Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.4 Ghz Samme HK som meg, hvilke minne har du?? har Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2, 2048MB Lenke til kommentar
-LarsLR Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 hei Har et problem angående overklokking av min Q6600 @ 2.4 ghz. Jeg vet hvordan jeg skal overklokke CPUen men etter en faila klokk hvor meldingen "System hault, hardware failiure" ble vist, vil ikke CPUen klokke. Jeg får fortsatt går inn på BIOS og endret FSB, men det virker som PCen bare overstyrer og starter med Default clock. Setter stor pris på ideer. Hovedkort: Asus P5N-D CPU : Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.4 Ghz Har du endret ALLE nødvendige innstillingene til og kjøres manuelt å ikke automatisk o.l? Lenke til kommentar
siwo Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 hei Har et problem angående overklokking av min Q6600 @ 2.4 ghz. Jeg vet hvordan jeg skal overklokke CPUen men etter en faila klokk hvor meldingen "System hault, hardware failiure" ble vist, vil ikke CPUen klokke. Jeg får fortsatt går inn på BIOS og endret FSB, men det virker som PCen bare overstyrer og starter med Default clock. Setter stor pris på ideer. Hovedkort: Asus P5N-D CPU : Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.4 Ghz Har du endret ALLE nødvendige innstillingene til og kjøres manuelt å ikke automatisk o.l? ja har stilt alt på manuelt...fikk klokka det før, men etter crashen ser det ut som den bare overstyrer....?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå