OleAlexanderK Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Fortsetter serien her. Som før, hva funker, og hva funker ikke? Tar dette i svart/hvis, synes det gjorde seg bedre. Det gjorde forsovet det første bilde også. II III Mvh. Ole AlexanderK Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Søt jente drar opp. Oppblåst ansikt drar ned. Ikke fult så bollete kjaker hadde gjort seg tror jeg. Det andre bildet var egentlig ganske stilig. Liker at ansiktet havner i "annen rekke". Endret 26. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Søt jente drar opp. Oppblåst ansikt drar ned. Ikke fult så bollete kjaker hadde gjort seg tror jeg. Det andre bildet var egentlig ganske stilig. Liker at ansiktet havner i "annen rekke". Søt jente drar opp ja Takk for tipset Mvh. OleAlexanderK Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Bilde nr 1 er alt for soft. 2 var litt tøft. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Bilde nr2 var ganske fett! Diffus ansikt og skarpe blad. Gjorde seg bra i svart/hvitt òg Velger å pressisere at jeg liker det diffuse. Endret 27. januar 2009 av J@cob Lenke til kommentar
Con Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Bilde 2 var tøft. Men hva er den grå snakkeboble lignende greien på høyre siden av hodet hennes for noe? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Søt jente, men etter min smak er det alt for softet. Softing er noe (jeg selv syns) men bør bruke svært forsiktig og svært sjelden. Motivet og lyssettingen er fint, men det ødelegges litt (i mine øyne) av for mye softing. Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Søt jente, men etter min smak er det alt for softet. Softing er noe (jeg selv syns) men bør bruke svært forsiktig og svært sjelden. Motivet og lyssettingen er fint, men det ødelegges litt (i mine øyne) av for mye softing. Du kan ha rett, men jeg velger likevel å sette du under smak og behag (hvis du skjønner hva jeg mener). Takk for fin kritikk Mvh. Ole Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Enig i at ansiktet ble for soft på nr 1 der. Og softet på helt feil måte =) Gaussian Blur, 'nyone? Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Enig i at ansiktet ble for soft på nr 1 der.Og softet på helt feil måte =) Gaussian Blur, 'nyone? Gaussian Blur, hva tar du meg for?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå