Gå til innhold

Hvordan vet jeg hvor mye kraft systemet suger?

Anbefalte innlegg

Som emne foreslår så er jeg interessert i å vite hvor mye systemet mitt faktisk suger. Jeg leste nylig en artikkel på anandtech.com. Og der fikk jeg see hvor mye strøm et typisk system faktisk kan finne på a suge, det varierte veldig mye me tanke på hva slags hardware du brukte.

Fins det et program eller noe som har evnen til å se strømforbruket på maskinen min i realtime? En ting er å se hvor mye det suger i windows men det er ikke akkurat interessant.

Endret av pong
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell, da får jeg info om hvor mye som blir trekt fra det stikket, ikke akkurat interessant.

Jeg ser etter hvor mye selve datamaskinen trekker, altså alt PSUen leverer til. Skjermen bryr jeg meg ikke om, samme gjelder modemet og xboxen.

Lenke til kommentar
Vell, da får jeg info om hvor mye som blir trekt fra det stikket, ikke akkurat interessant.

Jeg ser etter hvor mye selve datamaskinen trekker, altså alt PSUen leverer til. Skjermen bryr jeg meg ikke om, samme gjelder modemet og xboxen.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor det ikke funker. Du trenger jo ikke koble xbox, skjerm og modem i denne, kan vel bare koble PCen i?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hvorfor det ikke funker. Du trenger jo ikke koble xbox, skjerm og modem i denne, kan vel bare koble PCen i?

Slenger meg på her. Man kobler BARE strømkabel fra PSU til denne måleren, så får man vite hvor mye selve pcen trekker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...