gnaling94 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Gjentatte ganger har jeg nå fått meldinger fra Jamba, at jeg må trykke inn koden (i meldingen) for å få mitt produkt, men jeg har ikke bestilt noe produkt. Det står 30kr mld, fikk tre meldinger på sekunder, og nå fikk jeg nettopp enda en. Må jeg betale for dette her? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det må du betale for ja Se på nettsiden deres hvordan du får meldt deg ut Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Du sender helt sikkert bare STOP til det samme nr som du fikk meldingen hos. Hvis det ikke funker må du ringe til Jamba å si det. Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Det må du betale for ja Se på nettsiden deres hvordan du får meldt deg ut Kan ikke huske å bestilt noen tjenester, bortsett fra spill, og det har jeg meldt meg ut av for lenge siden. Nå får jeg alt annet drit, som jeg har lite lyst å betale for. Endret 26. januar 2009 av gnaling94 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Du er desverre ikke den eneste som har problemer med dette. Personlig hater jeg alle slike selskaper, men Jamba fikk akkurat pluss i boka for gratis kundeservice på tlf. 800 10437 Kan også kontakte dem på mail, via et online skjema. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå