Kluvert Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hei alle sammen! Har hatt hittil vannlig modem som pc'en var koblet til,men nå skal jeg skaffe meg en bærbare pc som skal være på andre etasje. Så jeg tenkte å kjøpe trådløs ruter. Leverandøren er Ventelo og hastigheten er 20mb. Laster ned veldig mye,men på den bærbar pc'en skal nette brukes bare for surfing. Spørsmålet er jo hvilken trådløs ruter bør jeg kjøpe,for å få max ut av det,har 1200 kr til rådighet Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) D-link DIR-655 får du for 800.- link. Endret 27. januar 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 D-link DIR-655 får du for 800.- link. Ser ut til å være den eneste og beste Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 DIR-655 har blitt en ganske bra router, men jeg mener at Linksys WRT54GL kan være en like god løsning til deg. Denne har bare 54 mbit/s nettverk og 100 mbit/s porter. Du vil klare å utnytte hastigheten på din internettlinje fint med denne. Dessuten kan du jo flashe denne med tredjeparts firmware som gjør routeren enda bedre. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 DIR-655 har blitt en ganske bra router, men jeg mener at Linksys WRT54GL kan være en like god løsning til deg. Denne har bare 54 mbit/s nettverk og 100 mbit/s porter. Du vil klare å utnytte hastigheten på din internettlinje fint med denne. Dessuten kan du jo flashe denne med tredjeparts firmware som gjør routeren enda bedre. Er det vanskelig å flashe den da? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nei, det gjøres via webinterfacet på routeren. Du laster bare ned firmwaren, og laster den opp som valig firmware oppdatering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå