cppdude Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hei! har hatt 8-16Mbit linje fra Direct Connect i 2 uker nå...og har så si hatt hver dag noe nedetid, dvs, jeg får "Limited Connectivity" som feilmelding...bruker å vare i alt fra 5 til 50 min. Men de 2 siste dagene har det ikke vært noe som helst...null, nix, NADA. har prøvd forskjellige modem, alle får samme resultat. ADSL lyset på modemet blinker hele tiden, med intervall på ca. 1 sekund (Står i manualen at den syncer når den blinker) Har prøvd å reseta modemet 100 ganger, plugga ut og inn ledninger, alt...men til ingen nytte. 1. Noen som vet om dette vanligvis skyldes feil på maskin(med Vista), modem(Billion BIPAC5200) eller tilkobling? Hadde vært fint å få rulert ut problemer som hardware, da jeg må betale om de kommer for å sjekke linja, og feilen ikke skulle ligge der. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ikke pcen det er noe feil med, men mest sannsynlig er det vel modemet som sliter. Sync står å blinker hele tiden? Det tyder på at modemet ikke får kontakt med sentralen. Hør med Direct Connect support. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå