Gå til innhold

Half-life 2 "bekreftet"?

Anbefalte innlegg

Leste litt på VG

http://go.vg.no/cgi-bin/front.cgi/0/http:/...hbs?artid=55818

Utdrag fra VG:

---------

I en egenannonse for juni-nummeret av spillmagasinet Edge, som kommer ut 16. mai, er det viet en hel side til et bilde av et brekkjern, standard-våpenet til Half-Life-hovedpersonen Gordon Freeman. Sammen med skyggen av kujernet, dannes et to-tall.

----------

Hva sier dere til dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Hva slags engine kommer denne til å kjøre på, tror dere? Jeg vil anta unreal warfare. Hadde vært tøft om den kjørte på doom 3, though.

Ifølge ryktene har Valve utviklet sin egen motor..

Dette stemmer godt med det de sa da de skulle lage Team Fortress 2 (som aldri kom, men som kanskje kommer i forbindelse med HL2)

Da var ihvertfall intensjonen å utvikle sin egen motor, og det kan også forklare hvorfor spillet har tatt så lang tid å utvikle.

I tillegg skryter de jo på seg at spillet kan gjøres på pIII 700Mhz noe som ihvertfall utelukker en doom3 motor ;)

Tror Valve gjør det selv jeg, og det tror jeg er like bra.

Lenke til kommentar
Hva slags engine kommer denne til å kjøre på, tror dere? Jeg vil anta unreal warfare. Hadde vært tøft om den kjørte på doom 3, though.

Ifølge ryktene har Valve utviklet sin egen motor..

Dette stemmer godt med det de sa da de skulle lage Team Fortress 2 (som aldri kom, men som kanskje kommer i forbindelse med HL2)

Da var ihvertfall intensjonen å utvikle sin egen motor, og det kan også forklare hvorfor spillet har tatt så lang tid å utvikle.

I tillegg skryter de jo på seg at spillet kan gjøres på pIII 700Mhz noe som ihvertfall utelukker en doom3 motor ;)

Tror Valve gjør det selv jeg, og det tror jeg er like bra.

Ikke bare det, men det vil/kan gi spillet en særegen følese istedet for å bli en delvis kopi av et annet spill. Selvfølgelig vil man kunne gjøre større forandringer, men dog....tror Valve har peiling nok til å gjennomføre noe slik!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...