Gormers Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har et lite prosjekt der vi skal beskrive disse byene. Et eksempel på reiseskildring finner du i en hvilken som helst brosjyre som forteller om et feriested du kan dra til. Bare at nå har vi med negative ting og (forhåpentligvis) litt humoristiske ting også. Problemet er at jeg har helt skrivesperre og kommer ikke på en dritt å skrive om :S Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Du får bare spørre om du lurer på noe, jeg bor på Greåker - midt i mellom begge byene Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Ok takk Bor i særp jeg og, men kommer lizzom ikke på noe å skrive om. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Er jo masse å skrive om. Gamlebyen i Fredrikstad, handelsområdene, nøkkelbedrifter (Borregaard kan man vel praktisk talt se fra månen, så stor som den er?), osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå