Gå til innhold

1 000 000 000 nettbrukere

Anbefalte innlegg

Nå er det ikke så rart da, det er ikke mange år siden vi nådde 6 milliarder mennesker, iløpet av et par år så strekker vi så langt som 7 milliarder mennesker, det betyr en økning på 1 milliard mennesker iløpet av ca 12-14 år....

For 20 år siden var vi bare 5 milliarder....

Kanskje ikke så rart i at antall brukere øker, og at vi må avstå fra sex :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mistenker at om/når afrika får slutt på krig+finner en løsning på aids problemet så vil vi se en voldsom økning av befolkningen i verden.

Jeg tror det vil holde seg stabilt. De gjør veldig mye for å få kondomen in og AIDS ut.

ALLE tidligere land som plutselig har fått en lav dødelighet har vist en enorm befolkningsøkning. Hvorfor skulle ikke dette skje i afrika?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Må si jeg virkelig lurer på hvordan de har kommet frem til antall brukere jeg også :hmm: Blir det regnet ut i fra antall IP adresser, mac adresser eller utifra spørre undersøkelser? Og blir det gjort skille mellom servere og klienter? Selv så har jeg allt i fra 3 - 11 pc`r oppe å går på nett til en hver tid. Er jeg da schisofren? :confused: Må nok heller si at det hadde vert mere interessant å vist hvilket land som hadde flest e-borgere i forhold til innbyggertall.

:innocent:

Lenke til kommentar
ALLE tidligere land som plutselig har fått en lav dødelighet har vist en enorm befolkningsøkning. Hvorfor skulle ikke dette skje i afrika?

Afrik har allerede drevet og fiklet med kondomer veldig lenge. Det som skjer er at alle ikke dør med en gang og de gjør som sist generasjon(siste generasjon lagde mange barn), men vis Afrikanerne bruker kondomer i stede vil ikke veksten skje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...