drbaktus Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 min skjerm går helt kanakkas om jeg prøver å sette opp resolutionen i display settings.. bare 800 by 600 pixels resolution virker.. alt over gjør at det flimmrer i striper på skjermen, og alt er helt uleselig.. føles som d er selve skjermen som er på vei til å gi seg.. installerte hvertfall driverene til skjermkortet og har prøvd på to forskjellige maskiner.. må bare ha en bekreftelse på at jeg mest sannsynlig må bytte skjerm.. anyone? baz Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har du prøvd skjermkortet eller skjermen på flere maskiner? Lenke til kommentar
drbaktus Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 yep, jeg installerte altså intel driveren for skjermkortet mitt, og prøvde samme skjerm på min gamle maskin, samme flimringa over 800x600 pixels.. så det må vel være skjermen som er ødelagt da eller? eller finnes det en annen vei rundt dette, slitsomt å jobbe med 800x600 resolution, alt ser så stort ut at det ikke får plass på skjermen.. vet du no om dette? bz Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har du prøvd en annen skjerm på samme maskin? Hvilket skjermkort har du, og hvilke drivere? Lenke til kommentar
drbaktus Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 har ikke prøvd annen skjerm på samme maskin nei, har ingen annen skjerm å prøve med.. skjermkortet er: Intel 82915G/GV/910GL Express Chipset family det var vel navnet på driveren jeg installerte også.. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg anbefaler å prøve med en annen skjerm. Kun slik kan du enkelt finne ut om det er skjermen eller Pcen som er ødelagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå