Joachim_F Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Microsoft bekrefter at Flight Sim-utviklerne er nedlagt, men sier at serien skal fortsette. Les mer Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jaha så serien fortsetter men uten de erfarne utviklerne. Microsoft is teh new EA. Melker og melker, til melket blir brunt. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Skuffende.. Nå kan vi egentlig forvente oss en liten flopp av neste spillet i serien. Kvalitetskravet vårt til FS-serien er skyhøyt, og jeg har mine tvil (men håper selvfølgelig ) til at nye utviklere vil klare å oppnå det nivået med sitt første spill. Endret 26. januar 2009 av Leaκim Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 dette kan slå begge veier. men jeg håper kansje med ny utvikler at "nye" fs kan bli penere grafisk. syns ikke grafikken i fs er no særlig å skryte av. så bedre grafikk håper jeg, men det må jo ikke gå utover realismen. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Håper virkelig dette blir til det bedre for Fly entusiaster, selvom jeg har mine tvil Lenke til kommentar
Mattovic Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 dette kan slå begge veier. men jeg håper kansje med ny utvikler at "nye" fs kan bli penere grafisk. syns ikke grafikken i fs er no særlig å skryte av. så bedre grafikk håper jeg, men det må jo ikke gå utover realismen. Kjører du FSX med alt av grafiske innstillinger på maximum? Kjører ikke på max selv, men jeg har sett bilder av der det kjøres på max sammenlignet med et bilde fra virkeligheten, og har hatt problemer med å skjelne forskjellene... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg føler meg veldig skeptisk nå. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Jeg føler meg veldig skeptisk nå. Da er vi to... Uansett, kunne jeg tenke meg høyere grafiske nivå i FSX (Og for den saks skyld, bedre optimalisering). Kjører mest på ENNA, ENEV og ENBO, og det eneste flyplassen jeg er ganske fornøyd med der, er nok Bodø. ......sett bilder av der det kjøres på max sammenlignet med et bilde fra virkeligheten, og har hatt problemer med å skjelne forskjellene... Problemer med å skille FSX fra virkelighet? Endret 26. januar 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jaha så serien fortsetter men uten de erfarne utviklerne. Microsoft is teh new EA. Melker og melker, til melket blir brunt. Sjokomelk, nom nom nom. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Gode nyheter for oss simmere, men dårlige nyheter for de som ble mistet jobbene sine. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kjører ikke på max selv, men jeg har sett bilder av der det kjøres på max sammenlignet med et bilde fra virkeligheten, og har hatt problemer med å skjelne forskjellene... Dessverre var nok de bildene du tenker på bare rendringer, og ikke in-game screenshots. Ble en liten sak av det - folk som følte seg lurt, o.l. Lenke til kommentar
Hotel Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 dette kan slå begge veier. men jeg håper kansje med ny utvikler at "nye" fs kan bli penere grafisk. syns ikke grafikken i fs er no særlig å skryte av. så bedre grafikk håper jeg, men det må jo ikke gå utover realismen. tja, synes riktig nok ikke denne grafikken er så dårlig jeg! btw; jeg har sett bedre grafikk, finner bare ikke bilder nå Jeg føler meg veldig skeptisk nå. Uansett, kunne jeg tenke meg høyere grafiske nivå i FSX (Og for den saks skyld, bedre optimalisering). Kjører mest på ENNA, ENEV og ENBO, og det eneste flyplassen jeg er ganske fornøyd med der, er nok Bodø. lasted ned disse? Lenke til kommentar
Svish Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Flight Sim-utviklerne er nedlagt Hørtes ikke bra ut... Er utvikler selv... håper ikke jeg blir nedlagt noen gang... Endret 26. januar 2009 av Svish Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Tja, lykke til med å utvikle FS videre nå de har sparket folka bak det. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Flight Sim Underground! Put the rudder to the udder! Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Flight Sim er vel det eneste Microsoftproduktet jeg noensinne har hatt respekt for, og nå ser det altså ut som om dette også er over. Hvem er det som skal ta over Flight Sim nå da? Minesveiper-teamet? Lenke til kommentar
rbr Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 er det flight simulator x som er det nyeste? vurderer og kjøpe det seneste de har kommet med. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Flight Sim Underground! Put the rudder to the udder! "Flight sim Carbon! - Choose between muscle, tuned and exotic aircrafts!" Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) dette kan slå begge veier. men jeg håper kansje med ny utvikler at "nye" fs kan bli penere grafisk. syns ikke grafikken i fs er no særlig å skryte av. så bedre grafikk håper jeg, men det må jo ikke gå utover realismen. Kjører du FSX med alt av grafiske innstillinger på maximum? Kjører ikke på max selv, men jeg har sett bilder av der det kjøres på max sammenlignet med et bilde fra virkeligheten, og har hatt problemer med å skjelne forskjellene... jeg kjører på maks ja. men altså høyere oppløsning på texturer, og lengre view distasnse hadde gjort seg. er kjedelig å fly i 100 fot over bakken og se trær rendre opp foran deg. flyr man i 10000 fot eller mer så ser grafikken bra ut. men ikke nærme bakken syns jeg. Endret 27. januar 2009 av Blazer Lenke til kommentar
mire Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ingen grunn til tårer, X-Plane har lenge vært en bedre simulator. Men X-Plane prøver ikke å være spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg