Mafo Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Telefonen som til nå har vært kjent som "Filippa" ser ut til å ha blitt døpt. Les mer Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 WOW! SE har endelig laget en mobil som ser bra ut! about damn time... har selv aldri syntes deres mobiler ser spesielt bra ut med store oransje W overalt... selv om jeg per dags dato bruker en w910i men bare fordi jeg fikk den gratis, og at jeg savnet en skyvetelefon Lenke til kommentar
Jethro Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 C910?... Tror heller navnet blir C901 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) 5mpx, ikke gps, ikke wifi .. Spesifikasjonene er vel rimlig kjedelige, er vel egentlig C902 i annen innpakning. Får håpe telefonen ser bra ut i hånda. Endret 26. januar 2009 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Veldig lik c902 ja, men jeg håper de klarer å få en bedre blitz, litt raskere os og bedre opptikk. En leser for officedokumenter og pdf-filer hadde også gjort seg, men det er vel for mye å be om. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 wow, kanskje det går an å ringe med den også? BRA JOBBET SONY ERICSSON! REVOLUSJONERENDE! Lenke til kommentar
aquaplex Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er det bare meg, eller har Sony Ericsson grodd fullstendig fast design messig? Alle ser jo mer eller mindre like ut. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det er jeg enig i.. De tusen siste mobilene ser jo prikk lik ut Lenke til kommentar
Emelina Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ja, det har vært mye likt designmessig den siste tiden. Det virker som om de har lagt seg på et standarddesign, og spytter ut noen "unike" telefoner som Z770i. Hadde vært herlig å se noe nytt. Det får være grenser for hvor sterk profil man skal vise i forhold til produktets identitet og opphav. Nokia klarer mye bedre å ha varriasjon mellom modellene, men samtidig beholde småelementer som gjør at man ser at det er en nokiatelefon. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 De har vel sparka designerne for å spare penger. :!: PS: Har dere lagt merke til at SEs nye Windows Mobile modell? Den er da noe helt annet og nytt. Slutt å klage på dårlig design fra SE. Se på Nokia. Det er jo bare plast med en skikkelig billig følelse tvers i gjennom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 @ maedox: SE er mye, mye verre enn Nokia når det kommer til design, ikke byggekvalitet. Vesentlig forskjell, SE har bare spyttet ut mobilen som ser like ut med noen få variasjoner med tanke på farge og noen små kosmetiske forskjeller mens Nokia har greid å variere og komme med mye mer 'nye' modeller hele tiden. Og når det kommer til byggekvalitet er jeg ikke helt enig med deg, greit nok at de billigste modellene er laget av dårlig plast men SE lager jo modeller utelukket mobiler kun av plast, og de føles i min mening mye billigere enn Nokias tilsvarende modeller. N-serien og E-serien (i særs) har jo utrolig god byggekvalitet mens SE konkurrerende modeller føles mindre dyre og ser strengt tatt allerede lagd ut aka gamle. Just my two cents Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 N-serien har jo utrolig god byggekvalitet Nå har jeg hørt det også. Nokias N-serie er vel de telefonene på markedet med dårligst byggekvalitet. Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ikke bare siterer du uriktig (normalt med ... for å markere fjernet mellomrom), men det du skriver er også tullball. Det er ingen tvil om at N-serien ikke lever opp til E-seriens fantastiske byggekvalitet, men at de er "telefonene på markedet med dårligst byggekvalitet" har ingen sammenheng med noe sannhet. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hehe. Jeg velger å ikke starte noen diskusjon med tidenes største Nokia-fanboy, så jeg konkluderer med at vi er uenige. Og, beklager virkelig at jeg siterte feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg