Gå til innhold

Metallica-låter annonsert (Multi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dei fleste spel har hatt innslag av metall, hovudsakleg GH3 som har den beste lista IMO, RB2 på andreplass, men dette kjem til å overgå alle. Kjempegreier at dei følger opp GH3-suksessen som for øvrig Activision har uttalt er tidenes mest innbringande spel. Det er sjølvsagt på grunn av gitarene, men dei sel ikkje gitarar til eit dårleg spel, GH3 er eit veldig populært spel.

Lenke til kommentar

Høgrehanda klarer seg fint, er på venstrehanda utfordringen ligg (Mosh 1). Det verste eg kan utsetje høgrehanda for i sånne spel er ein ujamn rytme, eventuelt ein som går fort med dobbelnoter. Eg har ikkje sjangs på å halde noko multiplier. Eit rasande godt eksempel er Excuse Me Mr. og Famous For Nothing på GH3 DLC, to av låtene med 4*. Eg kjem sikkert til å 5* Morello og Slash Guitar Battle før dei.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Fikk med en del av de beste sangene men savna et par sanga, men det kjem vel gamepacks me resten av dem beste sangan. :)

Grunnen for at dem ikke tok me fleire hva vel at dem vil dra inn meire peng :hmm:

Men som sakt så tok dem jo me dem beste sangen, sikkert kjøp :woot:

edit: skriveleif

Endret av wolf947
Lenke til kommentar

I følge gamespot.com og Activision kan man få med ekstra basspedal med selve spillet eller seperat, hvis jeg forstod det riktig. Det vil heller ikke være setlister som vi kjenner igjen fra GH1-3 eller World Tour, men en slags free-roam der man velger rekkefølgen man vil spille sangene. Alle sangene vil også være tilgjengelig med en gang.

Lenke til kommentar
Fy som jeg gleder meg. Håper bare for guds skyld de fortsatt kommer til å bruke de ordentlige lydsporene på Death Magnetic fra GH og ikke det overkompressa møkket fra selve plata.

Sidan dei allereie har låtene ferdig i GH:WT ser eg ingen grunn til å finne på noko der.

Lenke til kommentar
Fy som jeg gleder meg. Håper bare for guds skyld de fortsatt kommer til å bruke de ordentlige lydsporene på Death Magnetic fra GH og ikke det overkompressa møkket fra selve plata.

Sidan dei allereie har låtene ferdig i GH:WT ser eg ingen grunn til å finne på noko der.

You never know :p

Lenke til kommentar
WOOOOOOT!!!!!!???? ingen Whiskey in the Jar?

Nå er ikke det en Metallica låt, men en cover de gjorde.

For alt man vet vil ikke de som eier rettighetene på låta at den skal være der, og den er vel uansett ikke av bandets beste øyeblikk.

Nå er jo ikke Mercyful Fate noe Metallica låt heller da :p Men den er vel sikkert med kun fordi det er en medley.

Vesleengen: Men om du er fan av Garage Inc. så dukker det jo opp noen låter derfra, i orginal pakning fra gjesteartistene. Turn The Page, Am I Evil?, Tuesdays Gone og Stone Cold Crazy.

"men tre låter fra albumet skal være lagt inn i butikkutgaven. De tre er Broken Beat & Scarred, Cyanide and My Apocalypse." Hvorfor står da All Nightmare Long på lista? Skal det egentlig være 4 låter eller er en av titlene der feil?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...