Vegard_Haug Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Lydsporet til Guitar Hero: Metallica har endelig blitt offentliggjort. Les mer Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 WOOOOOOT!!!!!!???? ingen Whiskey in the Jar? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 WOOOOOOT!!!!!!???? ingen Whiskey in the Jar? Nå er ikke det en Metallica låt, men en cover de gjorde. For alt man vet vil ikke de som eier rettighetene på låta at den skal være der, og den er vel uansett ikke av bandets beste øyeblikk. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ville vel heller sagt WOOOT!!!! Ingen Leper Messiah, Damage Inc, Four Horsemen osv. At de utelater Whiskey går helt fint. Er stort sett fornøyd selv om jeg kunne ha byttet ut et par sanger med noe litt eldre greier. Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Tro om det kommer pakke med "egene" instrumenter eller om man må kjøre stor pakken med world tour får å kunne spille trommer? Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Skulle gjerne sett Ride the lightning her. Men ellers ganske kule sanger . blir nok kjøp av dette! Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Selvsagt blir dette kjøp! Kom mai, du skjønne milde Lenke til kommentar
Wetatron Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Welcome Home (Sanitarium) - Rått! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Bra de har Mercyful Fate medleyen, men hvorfor har de med Evil? Greit den er svært bra, men den er jo med i medleyen? Jeg ville ha foretrukket om de hadde med en annen sang. Jaja, det er vel bedre en ingenting... Om vi bare kunne fått King Diamond som gjestevokalist, som Run-DMC var i GH: Aerosmith... Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 WOOOOOOT!!!!!!???? ingen Whiskey in the Jar? Nå er ikke det en Metallica låt, men en cover de gjorde. For alt man vet vil ikke de som eier rettighetene på låta at den skal være der, og den er vel uansett ikke av bandets beste øyeblikk. Er vel ikke akkurat så mange gode øyeblikk idet hele tatt siden ...And Justice For All Lenke til kommentar
sluggr Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ifølge vg.no skal man kunne spille med to basspedaler Noen som vet om det blir et nytt trommesett eller mod til det som er ute nå? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 WOOOOOOT!!!!!!???? ingen Whiskey in the Jar? Nå er ikke det en Metallica låt, men en cover de gjorde. For alt man vet vil ikke de som eier rettighetene på låta at den skal være der, og den er vel uansett ikke av bandets beste øyeblikk. Er vel ikke akkurat så mange gode øyeblikk idet hele tatt siden ...And Justice For All Som om jeg skulle sagt det selv, selv om Bob Rock lagde en ok skive i Black Album før det gikk helt galt. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kyuss - Demon Cleaner Mastodon - Blood And Thunder System of a Down - Toxicity AZM Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Gjestelisten var dugelig bra da! Får håpe en kompis av meg kjøper dette her Lenke til kommentar
llainen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 hahah latterlig at Cyanide ikke er med:S er jo den råeste sangen deira uten tvil! Lenke til kommentar
nyttskjermkort Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) fin liste kunne bare ha ønsket the four horsemen akkurat nå men vis jeg ser over lista og tenker meg om litt senere er det sikkert flere.blir fett med Disposable Heroes,whiplash og Welcome Home (Sanitarium) Endret 26. januar 2009 av nyttskjermkort Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Støtter dette spillet Guitar Hero: World Tour's instrumenter? Er dette spillet noe ala GHWT og Rock Band med bare Metallica låter? Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Støtter dette spillet Guitar Hero: World Tour's instrumenter?Er dette spillet noe ala GHWT og Rock Band med bare Metallica låter? Tror man må stille spørsmålet omvendt, ettersom jeg skulle mene å huske at det heter Guitar Hero: Metallica. Lenke til kommentar
Big h3aD Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Syns at de skulle tatt med Ride the lightning 1. DEN ROCKER!!! 2. I traileren til GH: Metallica sto det. RIDE THE LIGHTNING 2009, noe som virkelig fikk opp håpet for å ha denne med. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Støtter dette spillet Guitar Hero: World Tour's instrumenter? Er dette spillet noe ala GHWT og Rock Band med bare Metallica låter? Spørs kanskje kva konsoll du har, men GH:WT-instrumentene vil sannsynlegvis fungere på alle konsoller uansett. Som vanleg fungerer og tidlegare gitarer frå GH2, GH3 og GH:A på enkelte konsoller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg