killmeister Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Finnes det noe som gjør at jeg kan bruke hdmi utgangen på pc og splitte denne slik at jeg kan kjøre lyden til forsterkeren og bilde rett til tven? Håpte jeg kunne slippe minijack ol. Takker for svar! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 mener biltema har noe slik uten en avskrekkende pris... sjekk der! Lenke til kommentar
killmeister Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Hei! takk for raskt svar! Jeg har lett på biltema og clas ohlson uten og finne noe... Mulig jeg ikke klarer og se hva som blir riktig, så om du ville sendt en link hadde jeg satt pris på det! takke! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 har ingen link, men her er artikkel nr. 84-716 tror det skal være den men er ikke helt sikker da det ikke var bilde på den... Lenke til kommentar
killmeister Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 takker! får reise inn og se! Lenke til kommentar
StormKnight Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) HDMI-splitter (84-716) Forgrening som gjør det mulig å koble to HDMI-kilder til en HDMI-inngang i TV-apparatet. http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=140737 Høres ikke helt rett ut men... Jeg tror ikke det er bare å splitte lyd og bilde fra en digital kabel uten en form for dekoding. Men hvis du har reciver med hdmi innganger, så har den sikkert en utgang eller to? Hvis reciveren din ikke har hdmi inngang kan du jo bruke optisk/coax for å få best mulig lyd Endret 26. januar 2009 av StormKnight Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Finnes det noe som gjør at jeg kan bruke hdmi utgangen på pc og splitte denne slik at jeg kan kjøre lyden til forsterkeren og bilde rett til tven? Håpte jeg kunne slippe minijack ol. Takker for svar! Det er de færreste HDMI utganger fra skjermkort som leverer lyd. Sjekk det først. Tror uansett ikke du får splittet ut digital lyd fra HDMI, da formatet er helt forskjellig fra feks SPDIF (digital lyd-inngang på forsterker) Hvis du tenker på å konvertere fra HDMI til analogt, kan du like gjerne hente lyden rett fra stereo jacken på PCen. Mulighet: Sjekk om PCen har SPDIF digital lydutgang. Endret 27. januar 2009 av Junkers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå