hitokiri Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Nå kan inntil 12 personer ringe og sende SMS uten at det koster noe mer. Les mer Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ja, da var det bare å få resten av familien over på netcom da, og vips så har jeg veldig liten faktura... yes i have no friends Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg er veldig veldig gla i deg Netcom Me and U 4 ever baby --> (om dere reduserer dataprisene drastisk) Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Dette var på tide! Håper Telenor, Ventelo, Tele2, og alle andre følger etter! Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Helt enig! Håper de følger etter. Jeg er veldig fornøyd med Telenor FriFamilie, så jeg håper ikke det tar for lang tid for Telenor å snu seg rundt og matche dette tilbudet... Lenke til kommentar
Emelina Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg er veldig veldig gla i deg Netcom Me and U 4 ever baby --> (om dere reduserer dataprisene drastisk) Du vet at det finnes tilleggstjenester for databruk, som kan redusere kostnadene dine drastisk dersom du bruker mye data? Fikk halvert prisen på databruket til en kompis med en slik tjeneste. Du finner oversikt over dem på netcom.no Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg er veldig veldig gla i deg Netcom Me and U 4 ever baby --> (om dere reduserer dataprisene drastisk) Du vet at det finnes tilleggstjenester for databruk, som kan redusere kostnadene dine drastisk dersom du bruker mye data? Fikk halvert prisen på databruket til en kompis med en slik tjeneste. Du finner oversikt over dem på netcom.no Jepp, jeg har Connect Fritid, men ønsker meg fri bruk resten av døgnet også. Men når jeg har fri bruk nesten hele måneden for 99 kr syns e det er gale og betale 400 kr for de få timene som er igjen. 672 timer på 4 uker, ca 500 av disse timeme koster 99 kr og de resterende timene koster 400kr? Så når jeg snakker om at dataprisene må ned er dette på tilleggstjenester. Jeg må prøve å holde regningen under 1000 kr. Lenke til kommentar
freephone Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 De andre kommer garantert etter, men kunne vert arti om dei, ik berre matcha, men og kom med noke anna nytt og uventa! Lov å håpe...lite sannsynli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg