Gå til innhold

Resident Evil 5 Demoen er Ute


Gjest Slettet+513

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741
Typisk at PS3-eiere må vente lenger. Ikke at jeg er så ekstremt ivrig på å prøve demoen, men fortsatt litt surt.

 

Regner med at MS betalte en liten sum for å få release før ps3 på dette spillet. Grunnen til at dem kan betale litt for dette er jo den massive inntekskilden de får bak gull medlemskap.

 

Skulle ønske live på xbox var gratis slik som på ps3, men når den først koster skulle det bare mangle å få noen slike goder på veien. Og til alle som klager så kan dere bare la være. Som sagt, ps3 eiere får heller ikke demoen fortere enn silver medlemer av live.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette var labert. Stive overfølsomme kontroller, og underfølsomt sikte. Kameravinkeleg kan ikke endres uten å snu på hele fyren. Kan ikke gå mens du sikter, wtf?

 

Skuffende..

 

Spilt Resident Evil serien før eller?

Slik har vel serien vært siden seriens morgen, og burde jo ikke komme som et sjokk for noen som har tatt i et RE spill før.

At man ikke kan gå når man sikter gjør det hele bar mer intenst og man må bruke hodet litt også underveis.

 

Nei, jeg er glad de beholder serien slik man har kjent den, og det ville nok blitt et ramaskrik om disse tingene var endret nevneverdig for å glede alle som ønsker det var et Dead Space 2.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt hele RE serien. Og RE4 hadde greie kontrollere/vinkel osv. Men RE5 var litt mer cheesy. Man venner seg nok til det etterhvert. Skulle ønske man kunne endre følsomheten på sikte siden det er sakte... Man kan liksom ikke reagere fort på noe.

 

Men det stopper ikke meg ;) Gleder meg til mars :o RE5, Opeth, bursdag til dama. Wonderfull.

 

Men OT: Det er ikke som demoen vel? at du kan velge baner selv osv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...