Gjest Slettet+19283741 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Typisk at PS3-eiere må vente lenger. Ikke at jeg er så ekstremt ivrig på å prøve demoen, men fortsatt litt surt. Regner med at MS betalte en liten sum for å få release før ps3 på dette spillet. Grunnen til at dem kan betale litt for dette er jo den massive inntekskilden de får bak gull medlemskap. Skulle ønske live på xbox var gratis slik som på ps3, men når den først koster skulle det bare mangle å få noen slike goder på veien. Og til alle som klager så kan dere bare la være. Som sagt, ps3 eiere får heller ikke demoen fortere enn silver medlemer av live. Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hva er forskjellen mellom den japanske og engelske demoen egentlig? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Tror ikkje det er noen forskjeller. Den japanske demoen som eg testet var på engelsk ihvertfall. Tviler sterkt på at det er ein nyere build ute og gårø Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Dette var labert. Stive overfølsomme kontroller, og underfølsomt sikte. Kameravinkeleg kan ikke endres uten å snu på hele fyren. Kan ikke gå mens du sikter, wtf? Skuffende.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Dette var labert. Stive overfølsomme kontroller, og underfølsomt sikte. Kameravinkeleg kan ikke endres uten å snu på hele fyren. Kan ikke gå mens du sikter, wtf? Skuffende.. Spilt Resident Evil serien før eller? Slik har vel serien vært siden seriens morgen, og burde jo ikke komme som et sjokk for noen som har tatt i et RE spill før. At man ikke kan gå når man sikter gjør det hele bar mer intenst og man må bruke hodet litt også underveis. Nei, jeg er glad de beholder serien slik man har kjent den, og det ville nok blitt et ramaskrik om disse tingene var endret nevneverdig for å glede alle som ønsker det var et Dead Space 2. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har spilt hele RE serien. Og RE4 hadde greie kontrollere/vinkel osv. Men RE5 var litt mer cheesy. Man venner seg nok til det etterhvert. Skulle ønske man kunne endre følsomheten på sikte siden det er sakte... Man kan liksom ikke reagere fort på noe. Men det stopper ikke meg Gleder meg til mars :o RE5, Opeth, bursdag til dama. Wonderfull. Men OT: Det er ikke som demoen vel? at du kan velge baner selv osv? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Om man synes gameplay suger i RE5 så har man da lov til det. deal with it Endret 6. februar 2009 av AndyF Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 om man gameplay suger i RE5 så har man da lov til det. deal with it Hæ? Jeg forsto ikke den settningen. Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 om man gameplay suger i RE5 så har man da lov til det. deal with it Hæ? Jeg forsto ikke den settningen. Du får nå tildelt ordet "syns", plasser det hvor du mener passer, og reevaluer setningen. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 likte demoen svært godt. tipper dette blir kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå