Grizzler Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hei, er det mulig å få bytett inn en vare som jeg fikk i julegave tror dere? Det er en router som jeg ikke er helt fornøyd med.. Har kvittering og alt Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Angreretten gjelder vel uansett når du har kvittering, men du er vel strengt tatt litt seint ute. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det er ikke angrerett på vare kjøpt over disk. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Hmm, er vel kanskje det Er det ikke? Vel.. problemet med denne routeren er at når jeg kjører torrent å sånn så nekter den av og til å se på websider. Det fungerte helt fint tidligere på den gamle routern, men jeg tror ikke det er feil på den, leste at denne typen hadde problemer når du kommer over 100+ tilkobling eller noe sånt. Endret 26. januar 2009 av Grizzler Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 riroil: Er jo ikke sikkert den er kjøpt over disk. Jeg kjøper alle gaver på nett. Men det har vel uansett gått for lang tid; som sagt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Du har ingen rett til å få den byttet dersom den ikke er defekt. Men du kan jo prøve og se om de er greie med deg. edit: hvis han har kvittering, så er kjøp over disk det mest naturlige å anta Forøvrig, hvilken router er det og hva er det som gjør at du er misfornøyd med den? Endret 26. januar 2009 av MrLee Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Man får da alltid med kvittering når man kjøper på nett. Hvordan ellers skal man kunne bevise kjøpet ved reklamasjon osv? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 RMA på produktet i ordrehistorikken på nettbutikken er det jeg har brukt ved feil.. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Det er kjøpt i butikk ja.. Det er en Belkin G Router, det fungerer bra helt til jeg har på torrent deling. Da er det så å si nesten umulig av og til å gå inn på websider Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 RMA på produktet i ordrehistorikken på nettbutikken er det jeg har brukt ved feil.. Ser poenget ditt, men man får med kvittering. Det er i hvert fall min erfaring. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Hei Det er sannsynligvis bare ett konfigurasjonsproblem. Sjekk at du ikke har timeout på tilkoblinger satt unødvendig høyt i router interface.. Default fra fabrikk er gjerne 300sekunder, settes ned til 90 eller noe slikt Evt. kan du forsøke å begrense antallet samtidige tilkoblinger i torrentprogrammet ditt, og endre maksoverføringshastigheten det får bruke. Torrents er ofte drepen for båndbredde/tilkoblinger da EVT. kan du sjekke om din router støtter DD-WRT (custom firmware) og prøve å legge inn dette. (NB! gjøres på eget ansvar og en ting er sikkert, ikke forhast deg når du prøver dette ellers kan du ende opp med en dyr papirvekt) Her er oversikten over støttede belkin routere. http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Suppo..._Devices#Belkin http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Main_Page Endret 26. januar 2009 av MrLee Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Takk får sjekke litt da, det er nok ikke tilkoblings hastigheten som er problemet. Har Uni linje så har mer en nok å gå på ^^; Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Da er det nok routeren som blir floodet av aktive tilkoblinger som ikke lukkes raskt nok. Sjekk det ut først før du prøver noe annet Endret 26. januar 2009 av MrLee Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Eventuellt torrentprogram med for mange half-open tilkoblinger, noe som gjør vanlig nettlesing utrolig tregt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå