Admin'c Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Er ute etter erfaringer på støydempende matter til viftebasert pc. Hjelper dette dere som har det?, kommer ikke til å kjøpe fra microplex ol pga dårlig økonomi Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Kjøpte på biltema og de hjalp noe.. Nå har jeg bare tatt sideveggene foreløpig og det hjelper sikkert litt mer hvis jeg tar toppen og bunnen av kabinettet også.. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 /me sier at støydempende matter hjelper. Okei, overtrøtt nå. Lenke til kommentar
|Slinky| Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Hei Jeg hadde asfalt matter i dørene på mitt kabinett, jeg vil si at de dempet dårlig. Disse mattene er beregnet for og ta bort vibrasjonsstøy. For og dempe støyen i din maskin bør du heller se om du kan bytte noen av viftene i maskinen. Det er som oftest vifte støy som ar verst. Lykke til med støydempingen . Mvh Stian Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg festa først noen tunge gummimatter til alle sidene i kabinettet, og så festa jeg magic fleece over dem igjen. Det ble litt dyrt men det var absolutt verdt det. Et tips er å dekke PSUen med asfalt, slik at vibrasjonene fra vifta blir fjernet. Lenke til kommentar
EC Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 http://www.overklokking.no/annet/dynamat/index.html http://www.overklokking.no/casemods/magicf...eece/index.html Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Hjelper mest mot høyfrekvent støy fra feks. harddisk. Men alt i alt vil hele maskinen bli litt mer stillegående, men ikke så veldig mye. Lenke til kommentar
maggen Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Noe som hjalp vanvittig godt på mitt Chieftec Dragon kabinett var å plassere magic-fleece matter på døra foran. Dette gjør at all støy fra cd-rom blir dempet veldig godt ned. Det gjør og at hele døra får et mer solid preg, ingen slark der i gården nå nei -magnus Lenke til kommentar
Zachzi Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg klistret støydempematter (fra biltema) i hele kabinettet mitt der det var mulig. Hos meg fungerte det kun bra for å få opp varmen i kabinettet. Maskinen bråker nesten like mye. Lenke til kommentar
Kriger Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 kjøpte slike støydempe matter med sølvfolie på ene siden og selv klebende lim på andre siden på en bil rekvisita butikk. ble faktisk kult med katode inni siden hele kabinettet nu er kledd med slik 1.5cm "matte" inni med sølv belegg så lyser det opp ganske så bra der inni. og pcn. jo den ble stille den. Lenke til kommentar
Ripper overclock Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Har støydempingsmatter fra biltema i mitt chieftech bigtower og det hjelper en god del, i sær den matta jeg har i front døra! hører nesten ikke min 48x cd-brenner når den suser på full måkking... Har noen gammle bilder fra en hjemmeside jeg lagde for lenge sia som aldrig har blitt redigert eller oppdatert... her er en bildene, men OBS, OBS! Bildene er ikke komprimert eller redigert så de er VELDIG store! Lenke til kommentar
Kriger Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Har støydempingsmatter fra biltema i mitt chieftech bigtower og det hjelper en god del, i sær den matta jeg har i front døra! hører nesten ikke min 48x cd-brenner når den suser på full måkking... Har noen gammle bilder fra en hjemmeside jeg lagde for lenge sia som aldrig har blitt redigert eller oppdatert... her er en bildene, men OBS, OBS! Bildene er ikke komprimert eller redigert så de er VELDIG store! det der så nesten ut som mitt gamle kabinett jo..... bortsett fra hos meg er det vannkjøling, raditorer og tank i lexan med pumpe inne i tanken innen for Lenke til kommentar
Ripper overclock Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 det der så nesten ut som mitt gamle kabinett jo.....bortsett fra hos meg er det vannkjøling, raditorer og tank i lexan med pumpe inne i tanken innen for Jeg lover deg at det der bildet er gammelt! kabinettet mitt ser ikke noe ut som det der i dag... men man får no et innblikk i hvordan dempemattene ser ut... Lenke til kommentar
Star Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 har selv montert et Be quiet Absorber sett fra 3dfx cool.. fungerer som bare svinet.. eneste er at jeg har et saftig bråkende grafikkort, ellers hører man ikke lyden, men grafikkort blåsningen skjærer igjennom alt.. irriterende men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå