pax1 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Hei, Hadde bestilt et XGX Geforce GTX 295, men ble plutselig 1. mars på forventet leveringstid nå, så kanskje jeg skal gå for et annet... litt vel lenge å vente selv om jeg fikk 4.495,- prisen... Noen som har noen konkrete tips? Er det stor forskjell på de ulike bundlene og kortene for øvrig? Takk. Endret 26. januar 2009 av pax1 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 ingen store forskjell mellom kortene fra de forskjellige produsentene.... bortsett at XFX ikke har noen god viftestyring på kortene sine... er derfor XFX kort ofte er billigere.... ellers bruker jeg å si: lik produsent av grafikkort som hovedkort i maskina men det er en smakssak Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Tja, er nok det. Selv har jeg hatt forskjellig merke kort ift. hovedkort de siste 6 årene (hadde før det alltid Asus hk+sk), uten problemer og skjermkort har jeg hatt mange forskjellige av (dog ikke i samme maskin). Som en liten morsom anekdote husker jeg da jeg jobbet med å bygge maskiner i en bedrift for lenge siden, så fikk vi inn et merke hovedkort som kranglet mye med andre kort (lyd/skjermkort) av samme merke. F.eks sluttet maskinen å virke om man puttet i et lydkort fra samme produsent. Det var ganske idiotisk. ;P Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Når jeg kjøper et toppkort, så velger jeg som regel det som er billigst og som er på lager. Er ikkje mange tilfeller det lønner seg å kjøpe et skjermkort til 500kr mere med samme spesifikasjonene. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Når jeg kjøper et toppkort, så velger jeg som regel det som er billigst og som er på lager. Er ikkje mange tilfeller det lønner seg å kjøpe et skjermkort til 500kr mere med samme spesifikasjonene. Nei.. det var det jeg tenkte jeg også... og XTX'en var den billigste da jeg bestilte, men leveringstidspunkt ble som sagt dessverre endret så lurer på om jeg skal finne en annen.... Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 http://www.netonnet.no/?iid=no119190 De sier i alle fall at det er på lager... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå