Gå til innhold

Mobil med brukbart kamera, wi-fi osv...

Anbefalte innlegg

Skal da kjøpe meg ny mobil ettersom at min har vært inne på reparasjon så mange ganger at jeg nå får pengene igjen.

Det jeg ser etter er:

- Et brukbart kamera (trenger ikke være det aller beste men må ta brukbare bilder)

- Helst wi-fi.

- Bra batteritid

- Ikke for stor og klumpete

- Kan godt være touch, men helst med tastatur i tillegg.

- Uten abonnement: Kan vell kanskje bruke opptil 3000,- men kom gjerne med forslag selv om prisen er litt høyere, så jeg kan vurdere det.

Har sett litt på merker som samsung og HTC.. Har hatt en del Sony Ericsson men føler at det er samme telefonen i annen innpakning hver gang...

Håper noen kan hjelpe meg =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal da kjøpe meg ny mobil ettersom at min har vært inne på reparasjon så mange ganger at jeg nå får pengene igjen.

Det jeg ser etter er:

- Et brukbart kamera (trenger ikke være det aller beste men må ta brukbare bilder)

- Helst wi-fi.

- Bra batteritid

- Ikke for stor og klumpete

- Kan godt være touch, men helst med tastatur i tillegg.

- Uten abonnement: Kan vell kanskje bruke opptil 3000,- men kom gjerne med forslag selv om prisen er litt høyere, så jeg kan vurdere det.

Har sett litt på merker som samsung og HTC.. Har hatt en del Sony Ericsson men føler at det er samme telefonen i annen innpakning hver gang...

Håper noen kan hjelpe meg =)

Hva med Nokia N79? Den har brukbart kamera (3.2 Mpx) Wifi, 3.5 mm jack utgang, den er ikke stor, koster kun rundt 2500.

Lenke til kommentar

N79 har strengt tatt 5 mpx kamera. Koster 3300 på komplett.

Har telefonen selv og må si at jeg synes den er svært god. Vet mange klager på tastene, men er ikke noe problem når du får vent deg til avstanden mellom tastene osv. Men prøv den i tilfelle du synes motstanden i knappene er for hard(har fått klager på det fra folk som har prøvd den)

Men jeg selv synes den er lett å anbefale! :)

Lenke til kommentar
N79 har strengt tatt 5 mpx kamera. Koster 3300 på komplett.

Har telefonen selv og må si at jeg synes den er svært god. Vet mange klager på tastene, men er ikke noe problem når du får vent deg til avstanden mellom tastene osv. Men prøv den i tilfelle du synes motstanden i knappene er for hard(har fått klager på det fra folk som har prøvd den)

Men jeg selv synes den er lett å anbefale! :)

Har nå vært i butikken og prøvd telefonen men må si at jeg likte ikke tastene.

Så jeg er veldig takknemlig for andre forslag =)

Lenke til kommentar

Det fins helt klart mobiler som har bedre batteri enn n82, men selv ved hardt bruk så holder den dagen ut. Om du ikke er for hard på den regner jeg med at du kan forvente litt i underkant av tre dager.

Om du sjekker ut prisguiden https://prisguiden.no/product.php?productId=84742 ser du at den ligger rundt 3000 kroner.

Edit: Om du er i tvil kan du jo lese erfaringene som er lagt til i prisguiden, eller lese andre tester på nettet :)

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...