Joachim_F Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Etterfølgeren til det herlige Puzzle Quest er snart klar, og her er demoen. Les mer Lenke til kommentar
Tormodino Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Dette er tull. Samme type banale story som i Puzzle Quest, med kun små forandringer i gameplay som ikke bringer modellen noe videre og heller ikke forbedrer den merkbart. Kampsystemet er litt forandret, med litt mer varierende verdier på damage gems og spillbrettets layout. De andre minispillene (item crafting, hacking, mining) er kun variasjoner over tema, og blir ikke mer interessante av den grunn. Kjøpte PQ, kommer definitivt ikke til å kjøpe dette. Det tar like mye tid som en MMO, men uten den sosiale biten. Nei til grindete tetriskloner maskert som strategispill, spesielt når det ikke blir gjort noe spennende med hverken historie, grafikk eller gameplay. Endret 26. januar 2009 av Tormodino Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Dette blir spennende! Jeg likte veldig godt Challenge of the Warlords (tok siste bossen i dag, faktisk), så gleder meg til å prøve denne demoen. Endret 27. januar 2009 av Tabris Lenke til kommentar
Imbakekeke Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Av en eller annen grunn så har jeg spilt Challenge of the Warlods latterlig mye. Har tatt siste boss, fått alle runene, fanget alle fiendene og lært meg alle abilitiene. Det var bare så lax å sitte og matche fargene. Galactrix virker forskjellig nok til at det blir en frisk pust, uten at de aspektene som gjorde det første spillet bra ikke er der. Gleder meg til release! Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Da har jeg prøvd Galactrix og likte den veldig godt. Litt mer utfordrende virker det som, så jeg ser nok for meg at vi kommer til å kjøpe dette spillet også. Lenke til kommentar
Jo-Remi Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Puzzle Quest er utrolig greit å ha på laptoppen under lange tog turer:) Har prøvd Galactrix, men får en rar bug under kamper som setter spillet ned til 5 fps(latterlig laggete). Noen som har samme problem? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Puzzle Quest er utrolig greit å ha på laptoppen under lange tog turer:) Har prøvd Galactrix, men får en rar bug under kamper som setter spillet ned til 5 fps(latterlig laggete). Noen som har samme problem? Yepp, fikk samme problem her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg