Gjest Kose Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg lurer på hvem av dere som er mest kosete i forholdet. Jeg er gutt og synes dama mi ikke er kosete nok. Vi har ikke vert sammen så lenge så jeg føler meg ganske dum når jeg spør henne om klem, kosing osv. Hun er så søt så har bare lyst til og holde henne hele tiden. Mens hun nesten aldri tar initiaitiv. Hvordan er det for dere? Trodde egentlig dama skulle vert mest kosete jeg:P Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg lurer på hvem av dere som er mest kosete i forholdet.Jeg er gutt og synes dama mi ikke er kosete nok. Vi har ikke vert sammen så lenge så jeg føler meg ganske dum når jeg spør henne om klem, kosing osv. Hun er så søt så har bare lyst til og holde henne hele tiden. Mens hun nesten aldri tar initiaitiv. Hvordan er det for dere? Trodde egentlig dama skulle vert mest kosete jeg:P Dama mi var veldig sjenert på starten, men tar bare mer og mer initiativ Jeg trives, og hun trives i forholdet. Samt at jeg har tillit fra begge foreldrene hennes, som jeg tror er veldig viktig. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Dama, men jeg klager ikke. Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Dama mens vi er våkne, jeg mens vi sover...stort sett..noen ganger er det omvendt.. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) dama, og det er greit for jeg liker det. (forresten siste ex var motsatt) Endret 26. januar 2009 av jagarock Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Er bare å la være å ta iniativ til kosing, så skal du nok se at hun kommer til armkroken din. Enten det, eller at hun spør deg om det er noe som er galt. Kan være smart å gjennomføre det trinnvis Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kosete damer er en myte Men de purrer når du kommer med diamanter til dem Drit i å forvente kos, det kan du heller kjøpe en teddybjørn til. Pul dama, kos med teddyen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Tror du har litt dårlige erfaringer, Brutal_mann. Jeg VET det finnes kosete damer. Har en nemlig. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Tror du har litt dårlige erfaringer, Brutal_mann. Jeg VET det finnes kosete damer. Har en nemlig. Da har du funnet et av unntakene Good for you Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Godt mulig det. Jeg har vært borti den andre varianten også hehe... Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kjæresten min og jeg er i grunn ganske like på det området. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) .... Endret 23. januar 2016 av Ascubal Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er bare å la være å ta iniativ til kosing, så skal du nok se at hun kommer til armkroken din.Enten det, eller at hun spør deg om det er noe som er galt. Kan være smart å gjennomføre det trinnvis Indeed. Damepsykologi er ufattlig spennende til tider. De vil fort ha det de ikke kan få. Slutt helt å kose med henne, mulig dette hjelper =P Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Gutten min er mest kosete av oss, men det syns eg bare er utrolig søtt <3 og eg blir kosete av at han er kosete, så det funker :') Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Kosete damer er en myte Men de purrer når du kommer med diamanter til dem Drit i å forvente kos, det kan du heller kjøpe en teddybjørn til. Pul dama, kos med teddyen. Sikkert mange idioter der ute som bare er ute etter penger/diamanter osv. Men jeg velger heller en god armkrok fremfor noe av det. Elsker å kose med kjæresten Edit: skriveleif Endret 6. februar 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Er nok meg det. Tror kanskje det blir litt mye for henne noen ganger :--p Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg lurer på hvem av dere som er mest kosete i forholdet.Jeg er gutt og synes dama mi ikke er kosete nok. Vi har ikke vert sammen så lenge så jeg føler meg ganske dum når jeg spør henne om klem, kosing osv. Hun er så søt så har bare lyst til og holde henne hele tiden. Mens hun nesten aldri tar initiaitiv. Hvordan er det for dere? Trodde egentlig dama skulle vert mest kosete jeg:P know how you feel.. AKKURAT sånn jeg har det :/ Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har det samme som trådstarter så man vet jo ikke helt hva man skal tro til tider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå