tj1023 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Prøvde å handle hos CableWorld. Ikke tilbakemelding om ordrebekreftelse før jeg sendte mail. De reklamerer med 4-7 dager. Efter 15 dager med diverse mailer, som de ikke besvarer, kommer det en automatisk mail der det står. Takk for din mail. Der har vert en forsinkelse på postterminalen, jeg beklager. Du mottar ordren innen 4-5 dager. Problemet er jo at jeg reiser på ferie 4 uker til Thailand som jeg forteller i første mailen. Kommer sikker noe, men har du dårlig tid ikke regn med dem!!! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg har god tid, så jeg handler på www.dealextreme.com Har jeg dårlig tid handler jeg i lokalbutikken Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 har jeg dårlig tid for kabler etc blir det stortsett komplett, de er ikke akkurat billigste men de får ihvertfall tingene fort ut døra. Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har akkurat samme erfaring. Bestilte to nesten like mini-toslink adaptere for snart 3 uker siden. Etter det hadde gått en uke sendte jeg dem en mail og spurte hvor det ble av ordrebekreftelse. To dager senere fikk jeg vite at den ene adapteren ikke var på lager så de lurte på om jeg klarte meg uten den ene (uten å spesifisere hvilken som ikke var på lager..). Jeg svarte at jeg klarte meg fint med den ene, men spurte hvilken de ikke hadde på lager. Kundebehandleren klarte heller ikke denne gangen gi meg et skikkelig svar på hva som ikke var på lager før jeg sendte enda en mail med direkte link til de to produktene jeg hadde bestilt. Han hevdet at adapteren de hadde inne skulle sendes samme dag jeg sendte den siste mailen (ca 10 dager siden nå). Sendte en litt krass mail for 3 dager siden og lurte på hva de drev med for jeg hadde fortsatt ikke mottatt noen adapter. Etter det har jeg ikke fått noe svar. Dette er en utrolig lite seriøs butikk synes jeg. Man må ikke logge seg inn for å handle hos dem, så det er ingen mulighet til å sjekke hvordan det står til med ordrene, og de svarer sent eller aldri på mail. Noen som i det hele tatt har fått noen varer fra dette selskapet? Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Fikk endelig et svar i ettermiddag. Der skylder dem på postterminalen igjen : "Din ordre er avsendt, men på grunn av en forsinkelse på postterminalen i Oslo vil du motta den senere enn forventet. Du vil motta ordren mellom 10/3 og 13/3" Får vel bare vente og se.. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Og sporingsnummer? Har ikke registrert noen forsinkelse på terminalen jeg. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Har du forsøkt å finne ut om de er registrert i Brønnøysundregistrene? Og har du sjekket kontakt-info på web-siden. Butikkens seriøsitet kan tolkes ut fra hva de oppgir av adresser/kontakttelefon/eiernavn og hva som er registrert i Brønnøysund. EDIT: Fra whois-oppslag: NORID Handle...............: DFN3O-NORID Organization Name..........: DERKETEK FREDERIK NIELSEN Organization Number........: 992800216 Post Address...............: Postboks 144 v/Byrået i Son AS Postal Code................: N-1556 Postal Area................: Son Country....................: Norway Phone Number...............: +47 64 98 30 00 Fax Number.................: Email Address..............: ****@derketek.dk Oppgitt telefonnummer tilhører Byrået i SON og ikke Cableworld (Gule sider). Emailadresse (her delvis skjult) er i Danmark. Endret 6. mars 2009 av PerB Lenke til kommentar
Nator Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ser ut som et hobbyprosjekt. Ikke at det er noe galt med det, men de kunne kanskje prøvd å ha eget lager? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Et NUF (norsk avdeling utenlands foretak)... Overrepresentert blandt de useriøse foretakene. Og hvordan kan firmaet vite at det er "forsinkelser" på postterminalen? Er de så store at de har en egen postterminal(tviler) eller vet de hvem som er på jobb for Posten/Bring og vet at de er treige som sirup? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) som butikk sender du gjerne mer enn den ene pakken da, lå de forige pakkene litt lenge på terminalen før sendt videre kan de legge sammen 2 og 2. Endret 8. mars 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Har akkurat lagt inn bestilling på en 10 meter lang toslink kabel fra denne sjappa, så blir spennende å se hva som blir resultatet av den bestillingen og hvor lang tid det vil ta. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Denne kabelen har fortsatt ikke kommet i postkassa mi, så den eposten en får med at pakken er sendt, virker litt merkelig på meg. Tar i så fall veeeldig mye lengre tid enn andre pakker i posten siden den fortsatt ikke har kommet fram. Lenke til kommentar
ChrisR Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg var da så dum jeg kjøpte fra de uten å sjekke det opp først. Jeg synest det var veldig merklig at vi ikke fikk logge inn eller noe. Så jeg var skeptisk. Sende de også en mail, men den har jeg ikke fått svar på. Det er nå 4 dager siden jeg bestillte dette, og jeg har ikke hørt noe fra de... Noen som har fått varene fra de? Lenke til kommentar
Spitzer Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Bestilte kabler 7/3. Fikk ordrebekreftelse samme dag og melding om ordre sendt 9/3-11. Har ennå ikke mottatt noe varer. Sendte purring pr mail for 2 dager siden, men ikke fått noe tilbakemelding. Styr unna denne leverandøren!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Jeg bestilte noen kabler og en antenne for rikstv derfra, fikk det levert på ca en uke. Greitt nok. Derimot viste det seg at den ene HDMI kabelen ikke virker. Jeg har prøvd å få svar i en måned nå, men ikke oppnådd noe kontakt. Kan ikke gjøre annet enn å anbefale alle å holde seg langt borte fra denne møkkasjappa! Endret 24. mars 2011 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Spitzer Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Da fikk jeg endelig kablene, men den ene kabelen fungerer ikke. Orker ikke styret med å få byttet denne da de ikke svarer på eposthenvendelser. Står riktignok et tlf.nr. til danmark, men det blir for mye styr! Har god erfaring med PS.no, MPX og Dustin.no Selv om kablene ble mottatt fra Cableworld så anbefaler jeg alle å holde seg vekke fra denne leverandøren - lite profesjonell! Endret 25. mars 2011 av Spitzer Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Har vært så dum å bestille noe herfra jeg også. Synd jeg ikke så denne tråden først, da hadde det ikke skjedd. Bare småbeløp, men jeg kommer til å be om pengene tilbake fra Visa og rapportere svindel hvis jeg ikke får sending før helgen. De setter skylda på postterminalen, men jeg har 5 dager etter at jeg bestlllte hos dem, bestilt også fra Dealextreme. Den kom i dag, ingen problemer med sendinger fra Kina. Moraler er nok fortsatt, styr unna disse. Biligere og raskere fra Kina. Arne M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå