traskas waits for alice Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Bestilte nå når det var tilbud på de til 995,- og var jo spent på hvilken stepping jeg ville få. Var å henta den i dag, og klarte ikke vente så jeg vrengte opp pakka, fant esken, åpna den og kikka. Til min overraskelse så her jeg fått denne: AXDA2400DKV3C AIUHB0301UPKW Er dette en bra stepping?? Lenke til kommentar
Kilronan Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Bestilte nå når det var tilbud på de til 995,- og var jo spent på hvilken stepping jeg ville få. Var å henta den i dag, og klarte ikke vente så jeg vrengte opp pakka, fant esken, åpna den og kikka. Til min overraskelse så her jeg fått denne: AXDA2400DKV3C AIUHB0301UPKW Er dette en bra stepping?? Hvorfor ble du overrasket? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Fordi han følte for det... Hvis du ikke kan svare er det lite vits i å svare... Oops! Nå gjorde jeg det samme, men jeg tror det er en bra stepping ja... Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 Zkedar takk... håper det jeg og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå