Hyzer Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hadde innbrudd i bilen og ble frastjålet vår Audi Consert bilstereo for noen mnd siden. Ble totalt sjokkert da jeg oppdaget hvor dyrt dette anlegget var (16-17 tusen i følge Audi...!). Noen som kan forklare meg hvorfor? I mine øyne var det bare en helt ordinær CD-spiller og en middelmådig radio - med Audi-logo på... Noe jeg ikke har forstått? Uansett - trenger noe nytt - og gjerne noe som spiller MP3 enten i form av innebygget harddisk, eller støtte for flashminne kort, og iPod - docking hadde også vært kjekt. Noen som har noen anbefalinger? -M Lenke til kommentar
epifant Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Enkel markedsføring egentlig: Concert-pakka koster sannsynligvis LANGT mindre i innkjøp, si 2-3000,- for moro skyld. De aller fleste kjøper slike stereopakker som ekstrautstyr når bilen er ny, og om selgeren da kan "slenge på ei Concert-pakke" som koster 16-17K kan han si at de får "gratis" ekstrautstyr for 16-17K på kjøpet, mens den egentlige kostnaden kun er 2-3000,-. Dessuten er det vel på originaldeler og service det tjenes mest penger, prisen på selve bilen er vel som regel satt så lavt som mulig. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) har selv en pioneer spiller som klarer å lese en liten flyttbar disk på 320gb via usb porten. Denne spilleren har også 3 linje utganger, ipod kontroll og mye mer. Min spiller heter Pioneer Premier DEH-P690UB, etterkommeren er Pioneer DEH-P700BT Bra spiller som tar alt og helt grei pris på 3500kr: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...;id=&vn=736 Endret 27. januar 2009 av Dammed Lenke til kommentar
Hyzer Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Epifant - dette ante meg - takk for avklaringen :-) Dammed - takk for tipset - regner med at denne vil passe med høytalerene som sitter i bilen fra før? Er vel ihvertfall 4 høytalere + Sub - men regner med at det er temmelig standard... -M Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 sub'en har nok en aktiv fortsterker som du kobler på sub linje utgangen og de 4 høyttalerne kobles nok direkte til spilleren. Du kan trippelsjekke med en butikk som bilradiospes.no om den passer din bil, de driver også og monterer, så hvis du ikke føler for å gjøre det så er det nok ingen problem å få avtalt en installasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå