int20h Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 De første maskinene med Nvidia Ion-grafikkplattformen blir lansert i sommer. Les mer Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Absolutt spennende. Er på utkikk etter en nett-pc, og en med sånn grafikkkort og brikkesett ser veldig lovende ut. Lenke til kommentar
Ashley_J_Williams Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 For min del håper jeg dette leder veien mot en htpc xbmc-boks. Ash Lenke til kommentar
lperik Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Uungåelig. Dog satt lenge å håpet det skulle komme før jul08. Ting tar tid! Eneste alternativ mens man venter: http://www.bestdealsonar.com/the-first-gam...10j-a2-netbook/ Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Apple kommer ikke til å bruke atom i sine maskiner, uansett. De ryktene er like håpløse som atom i iphone. Apple lager ikke billige maskiner. Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Men, hvorfor har ikke nVidia heller forsøkt seg sammen med AMD på å lage noe? Har mer troen på at de sammen kunne kommet opp med en cpu/chipset-kombo som hadde gitt tilnærmet samme ytelse/watt som Atom i dag, vesentlig bedre gfx og sannsynligvis rimeligere. (Samt at den muligens hadde hatt bedre gjennomslagskraft enn når AMD kjører på alene, og enn hva nVidia har når de forsøker seg mot Atom?) Endret 26. januar 2009 av daffyd Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Men, hvorfor har ikke nVidia heller forsøkt seg sammen med AMD på å lage noe? Har mer troen på at de sammen kunne kommet opp med en cpu/chipset-kombo som hadde gitt tilnærmet samme ytelse/watt som Atom i dag, vesentlig bedre gfx og sannsynligvis rimeligere. (Samt at den muligens hadde hatt bedre gjennomslagskraft enn når AMD kjører på alene, og enn hva nVidia har når de forsøker seg mot Atom?) Jeg som trodde AMD hadde ATI til sin fordel? AMD kommer vel snart med sin netbook baserte PC som de kommer til å bruke noe integrerte grafikk fra ATI? Og til Iperik med den ASUS N10 linken: OMFG! Jeg fikk lyst på! XD jeg sitter nå på en Samsung NC10, så jeg er fornøyd med den så langt Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 9400M er ingen plattform men en grafikkløsning. Er dette 730i/9400M eller hva er det? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 9400M er ingen plattform men en grafikkløsning. Er dette 730i/9400M eller hva er det? Korrekt! Det er mobil-versjonen av dette chipsetet. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Oh yeah! Nvidia ION + Atom + en 2tb disk + 2gb RAM = heaven. Skal kjøre slimserver på den, og også ett-eller-annet mediasenter. Og kjøre torrentklient. Og hoste filene lokalt.. Pluss legge backup på den.. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kjekt da, bare putte saken i lomma og ta med på lan Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Dette virker interessant, er det harddisk på denne eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå