JFM Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Hei En kompis har en Xbox 360. Denne er ca et år. Men han har installert et program på den slik at han kan spille brente spill. Dette resulterte i at han ble bannet fra Xbox Live. Så da går det vel ikke å spille på nett? Han kjøpte seg da en ny. Han sa at han tror den har 16GB harddisk. Det følger med en kontroller og 16 brente spill (som i mine øne ikke trekker opp prisen) Jeg lurer på om jeg skal komme med et bud på den. Hva synes dere jeg skal by han? Endret 26. januar 2009 av JFM Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg vill ikke kjøpt den for 50 øre engang da det er DU som sitter med skjegget i postkasse hvis den får RROD. 360 som er åpner mister all garantirett og dessuten siden det også er bannet fra live er en annen grunn da livespilling er en god grunn til i det hele tatt å ha en 360. Jeg ville ikke ha kjøpt den, har du lyst på 360 så kjøp en ny i butikk eller en brukt en som IKKE er modisert. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Men det som er tingen er at jeg vil ha en modifisert... Slik at jeg kan spille brente spill Hva er RROD? 360-ens svar på BSOD? Endret 26. januar 2009 av JFM Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Men det som er tingen er at jeg vil ha en modifisert... Slik at jeg kan spille brente spill Hva er RROD? 360-ens svar på BSOD? Google er en fin bil Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Er du i markedet for en xbox så kjøp deg heller en ny, om ikke så hadde jeg ikke betalt mange hundrelapper for den. Lenke til kommentar
CREDiBLE Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hvis du ikke har planer om å spille over nett, er det jo et kjempekjøp. Gi han et par hundre kroner, noe mer er den ikke verdt. Argumentene dine får være at du ikke får spilt live, og hvis den får RRoD får du ikke reparert den på garantien ( ). Forøvrig kan du få reparert en RRoD uten å måtte sende den til Microsoft. Foruten en rekke kjerringtips og knotete hjemmelagde råd, kan du sende den til Xunlock.no. De fikser det meste innen RRoD, uansett om du har brutt garantien aldri så mye. Så en 200-300 kroner er den definitivt verdt, men jeg hadde ikke gått mye høyere over det. 16GB HDD hørtes forøvrig snodig ut. Arcade har bare et 256 MB minnekort, Premium har 20GB, Pro har 60GB og Elite har 120GB. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Den har nok 20GB, men xboxen bruker nok litt plass til "OS'et" Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Min erfaring er at MS gir seg katta i om du har modifisert firmware i DVD-leseren din når det gjelder 3RLOD. De brydde seg heller ikke om at enheten ikke hadde intakt garantisegl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå