Gå til innhold

N6610, pris?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det høres ut som ett bra kjøp det. Både på komplett og mpx koster den over 3000 tusen (faktisk 3600 på komplett...)

Så jeg må si at det høres bra ut, hvis det er den telefonen du vill ha. Jeg mener alikevel at du får ganske lite for pengene i forhold til for eksempel Siemens S55 som koster ca. 2300 kr. og har de samme funksjonene og flere... men S55 har ikke radio, hvis det er vesentlig er ikke det telefonen for deg... Men ellers har den mange flere funskjoner, og i tillegg fargeskjerm.

EDIT: rettelse av skriveleifer og link til test om s55 :)

Lenke til kommentar
Syns det høres ut som ett bra kjøpr det. Både på komplett og mpx koster den over 3000 tusen (faktisk 3600 på komplett...)

Så jeg må si at det høres bra ut, hvis det er den telefonen du vill ha. Jeg mener alikevel at du får ganske lite for pengene i forhold til for eksempel Siemens S55 som koster ca. 2300 kr. og har de samme funksjonene og flere... men S55 har ikke radio, hvis det er vesentlig er ikke det telefonen for deg... Men ellers har den mange flere funskjoner, og i tillegg fargeskjerm.

Det som er irriterende med S55 er den sinnsykt dårlige fargeskjermen. Er enig med Cnil, S55 har utrolig mange funksjoner i forhold til hva den koster, men en fargeskjerm med 256 farger holder ikke mål i forhold til Nokia's 4096 farger.

Lenke til kommentar

Sant nok det med fargeskjermen, men jeg har en t68i, og er stor fornøyd med skjermen. Jeg mener, en mobil skal brukes til vanlig telefoni, ikke se på bilder og ha familiebildene på. Både skjermene på S55 og T68i er selfølgelig bedre enn vanlige skjermer ( viss man ser på oppløsning og funksjonalitet), det eneste minuset med de fleste fargeskjermer er at når man er ute i det fine været (sterk sol) så ofte meget vanskelig og lese av skjermen. Men la oss ikke starte noen diskusjon her, det er hverken nødvenig eller ønskelig. L

La oss hjelpe eivindkn i fellesskap :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...