boos Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hei. Sikkert et tåpelig spørsmål: Hvordan oppgraderer man driveren til skjermkortet på Nvidia? Kan man bare avinnstallere fra Kontrollpanel? (Er det lurt hvis den nye ikke fungerer?) Innstalleres den nye som en exe-fil? Er vant med ATI, og føler meg usikker med ny laptop med Nvidia. Flott med en "punkt for punkt" fremgangsmåte. Har en Acer 7730 (9600M GS). Mvh boos Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 jeg lastet ned den nye på min acer 5930g med 9600M GT og bare installerte den... så overskrev den nye driveren den gamle og etter en reboot var den i gang... fikk en bluescreen kort etterpå, men ingen feil etter det... fikk faktisk 300 poeng ekstra i 3dmark06 også Lenke til kommentar
boos Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Takk for svar. "... og bare installerte den." Er det bare å klikke på en exe-fil?? Mvh boos Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 ja lastet fila rett ned til skrivebordet, lukket alle programmer, og dobbeltklikka på den... resten gikk av seg selv... Lenke til kommentar
boos Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Takker. Hm..virkelig så enkelt! Mvh boos Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det er nesten aldri så lett med nvidia, men kjør på og prøv Det beste er om du kan laste ned driveren fra Acer sine sider, den fra nvidia.com vil nok ikke fungere sånn helt uten videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå