Gå til innhold

Endelig Deathcharger - Hvem andre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva som er enkelt eller ikke blir fort en relativ sak, relativ opp mot hvor mye tid man bruker i spillet. For en casual spiller kan det virke "vanskelig" og "tidkrevende" mens en hardcore finner det for lett. Hvem skal man følge når man balanserer? Godt spørsmål.

Angående mountene, skal ta meg noen runs for å bli kvitt den forvokste kyllingen Blood elf magen min rir på nå til fordel for nye bedre, raptor, ulv, kodo. Uansett, bare ikke en blå kylling. Hater Blood elf mounten.

Lenke til kommentar
The drop rate on this mount is 1-2%.

Ashes of Al'ar

The drop chance for the mount is approximately 1%

Deathcharger's Reins

fikk deathcharger på baron kill nummer 11, dog dette er min tredje main, og 11 er utifra achivement stats greia. har ikke tall på hvor mange ganger jeg egentlig har vært der. har ikke kjørt typiske farm for mount runs, men heller farm for rep runs. i starten for AD rep og runecloth, og i det senere kun runecloth, mulig mount har bare vært en bonus.

for de som vil ha virkelig spesielle mounts, så må jeg si at jeg ikke har sett alle TCG mountene ingame, så da må vel de være en smule spesielle?

Lenke til kommentar

Når vi snakker om farm runs i strat.. Husker de uendelige runsene for valor legs :p Bortimot 40 runs tror jeg, droppet aldri. Selv etter zg og T1 legs hadde jeg lyst på dem. Selv om de fleste runs var når jeg kun hadde 5 manss gear, gode tider :)

Var ikke mange man så med strat mount da nei.. Det var ekstremt sjelden å se, selv om folk vdro dit hele tiden for legs og andre godsaker. Hvertfall på min server var det veldig sjelden å se, siden jeg spiller alliance så er den ganske synlig også om noen har den.

Lenke til kommentar
The drop rate on this mount is 1-2%.

Ashes of Al'ar

The drop chance for the mount is approximately 1%

Deathcharger's Reins

Yes, for Kael'Thas kan man jo soloe LETT, og spesielt stikke ut for å resette fem ganger i timen!

Man kan ikke sammenligne disse da man ikke trenger en liten brøkdel av hjernekapasitet for å farme deathcharger. For å i det hele tatt ha en sjanse for å drepe KT en gang per uke, må man ta med seg _minst_ åtte personer (og fortsatt, lykke til. Å cleare trash + drepe boss tok oss ca. to timer første gang, og vi hadde mana-problemer) med bra level 80-gear, samt vite hva forskjellige roller personer har under fighten (tanking, bruk av våpen, etc.). Kael'Thas krever en enorm koordinasjon med få personer, selv i 80. Om mounten i det hele tatt dropper de gangene du klarer å drepe ham, er det 1/8 sjanse for at du vinner, om du i det hele tatt klarer å samle en gruppe som vil og KAN drepe han.

Lenke til kommentar

Eyonix, blue poster på offisielle wow-forum:

To me this statement by itself seems to indicate why you created the post in the first place. You're attempting to establish yourself as an "old school" raider who is pained to see others wearing YOUR epics.

Grandpa mentality gets old...

Ærlig talt bryr jeg meg ikke om du synes den er welfare eller ikke. Bare ikke farm den, så slepper du å få den. Problem solved.

Lenke til kommentar
Yes, for Kael'Thas kan man jo soloe LETT, og spesielt stikke ut for å resette fem ganger i timen!

Man kan ikke sammenligne disse da man ikke trenger en liten brøkdel av hjernekapasitet for å farme deathcharger. For å i det hele tatt ha en sjanse for å drepe KT en gang per uke, må man ta med seg _minst_ åtte personer (og fortsatt, lykke til. Å cleare trash + drepe boss tok oss ca. to timer første gang, og vi hadde mana-problemer) med bra level 80-gear, samt vite hva forskjellige roller personer har under fighten (tanking, bruk av våpen, etc.). Kael'Thas krever en enorm koordinasjon med få personer, selv i 80. Om mounten i det hele tatt dropper de gangene du klarer å drepe ham, er det 1/8 sjanse for at du vinner, om du i det hele tatt klarer å samle en gruppe som vil og KAN drepe han.

kan tenke meg at de som skaffet ashes of alar på level 70 fort vekk kan komme til å stemple welfare i panna på deg. for selv om det fortsatt kreves litt å drepe kael'thas, så gjør du det på easy mode, i tilegg til at med kun 8 stykker i raidet så er sjangsen mye større for at netopp du vinner den. så da kommer det store spørsmålet, gidder man å bry seg om hva andre kanskje tenker om en?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...