Gå til innhold

Endelig Deathcharger - Hvem andre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har sett den videoen og er ikke helt enig med veien han tok.

Selv pleier jeg å ta hun "dama" - "edderkopp" - "mage bossen ;p". (ja, jeg husker ikke navnet på noen av de hehe.)

Jeg foretrakk "edderkopp" - "dama" - "mage bossen" :p Så slipper man å vente på at portene skal åpne seg igjen i rottefella. Noen ganger henger de seg opp leenge.

Lenke til kommentar

Selv pleier jeg å ta hun "dama" - "edderkopp" - "mage bossen ;p". (ja, jeg husker ikke navnet på noen av de hehe.)

Jeg foretrakk "edderkopp" - "dama" - "mage bossen" :p Så slipper man å vente på at portene skal åpne seg igjen i rottefella. Noen ganger henger de seg opp leenge.

Sist jeg var der inne fant jeg ut at man faktisk kan løpe gjennom rottefella før den får lukket seg :p

Lenke til kommentar

Sist jeg var der inne fant jeg ut at man faktisk kan løpe gjennom rottefella før den får lukket seg :p

Funker som regel, pleier å gjøre det på vei tilbake, men det gikk pluttselig ikke når jeg spilte fra fiberlinje rett ved sentralen for litt siden. Hadde ping på 10-20 og porten lukka seg alt for fort.

Endret av -Grendel-
Lenke til kommentar
Droprate har så vidt jeg vet blitt økt to ganger. Fra starten av var den omkring 0,01% - deretter 0,1% - og nå helt absurd høy. Finnes det i det hele tatt noen måte å være et "unikum" i World of Warcraft lenger?

"Scarab Lord"...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...