Matsemann Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja, men det tar maks noen sekunder, og man slepper å vente en evighet på at døren skal åpne seg. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja, men det tar maks noen sekunder, og man slepper å vente en evighet på at døren skal åpne seg. 6-7 runs så droppa den Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fikk lyst å prøve meg på dette, hvilken rute er raskest? Lenge siden jeg var der i gården men er det slik at du er nødt å ta en gjeng bosser for å komme til han? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har sett den videoen og er ikke helt enig med veien han tok. Selv pleier jeg å ta hun "dama" - "edderkopp" - "mage bossen ;p". (ja, jeg husker ikke navnet på noen av de hehe.) Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har sett den videoen og er ikke helt enig med veien han tok.Selv pleier jeg å ta hun "dama" - "edderkopp" - "mage bossen ;p". (ja, jeg husker ikke navnet på noen av de hehe.) Jeg foretrakk "edderkopp" - "dama" - "mage bossen" Så slipper man å vente på at portene skal åpne seg igjen i rottefella. Noen ganger henger de seg opp leenge. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 hvis du går dama først blir du jo nødt til å først gå til magebossen for så å gå tilbake igjen for å komme videre ned Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Droprate har så vidt jeg vet blitt økt to ganger. Fra starten av var den omkring 0,01% - deretter 0,1% - og nå helt absurd høy. Finnes det i det hele tatt noen måte å være et "unikum" i World of Warcraft lenger? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Ikke egentlig. Alltid noen som griner på alt og argumeterer med at de betaler like mye. Ser jo det når alle får alt de vil kasta etter seg nå i Wotlk Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har sett den videoen og er ikke helt enig med veien han tok.Selv pleier jeg å ta hun "dama" - "edderkopp" - "mage bossen ;p". (ja, jeg husker ikke navnet på noen av de hehe.) Jeg foretrakk "edderkopp" - "dama" - "mage bossen" Så slipper man å vente på at portene skal åpne seg igjen i rottefella. Noen ganger henger de seg opp leenge. Sist jeg var der inne fant jeg ut at man faktisk kan løpe gjennom rottefella før den får lukket seg Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Har sett den videoen og er ikke helt enig med veien han tok.Selv pleier jeg å ta hun "dama" - "edderkopp" - "mage bossen ;p". (ja, jeg husker ikke navnet på noen av de hehe.) Jeg foretrakk "edderkopp" - "dama" - "mage bossen" Så slipper man å vente på at portene skal åpne seg igjen i rottefella. Noen ganger henger de seg opp leenge. Sist jeg var der inne fant jeg ut at man faktisk kan løpe gjennom rottefella før den får lukket seg Funker som regel, pleier å gjøre det på vei tilbake, men det gikk pluttselig ikke når jeg spilte fra fiberlinje rett ved sentralen for litt siden. Hadde ping på 10-20 og porten lukka seg alt for fort. Endret 3. februar 2009 av -Grendel- Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Merkelig, hadde vel en ping på rundt 50 når jeg gjorde det, men gikk akkurat så kanskje jeg lå på grensa av hvor lav ping det kan gjøres med. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg klarte det som mage når jeg brukte blink. Men da kom bare de mini-addsa som spawner løpende etter meg og pullet mer. Så jeg tok edderkopp først. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Bruker det på vei ut som da kan jeg pulle hele driten for min del, dør jo ikke med det første, essence of gossamer absorber jo alt sammen Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 En ting som er fryktelig irriterende med denne instancen er at det er noen mobs som setter på den diseasen som reduserer hp regen med 100% og gjør x antall dmg hvert 5 sekund eller noe. Får ikke spist eller noe. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Droprate har så vidt jeg vet blitt økt to ganger. Fra starten av var den omkring 0,01% - deretter 0,1% - og nå helt absurd høy. Finnes det i det hele tatt noen måte å være et "unikum" i World of Warcraft lenger? "Scarab Lord"... Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvis du har sett Legendary Battletank-tråden så er ikke Scarab Lord unikt lenger heller... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Pleier å blinke meg gjennom der alle de krypdyra kommer (porten). Som regel så aggro jeg ikke de og kan løpe videre. Klarte det hinn dagen på ca 13 min. Men så har jeg ikke så über bra gear imo ;p (skylder på det hvertfall hehe) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Å være unik er ikke noe man finner i WoW lengere. En svær mammut til 16k (med exalted hos Kirin Tor) ser du litt for mange av i spillet nå. F.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå