FOOrK Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Etter nøye lesning av akkurat denne tråden og litt egen kalkulering gjetter jeg i Stratholme og den som dropper den er sisten bossen ved navn Baron Rivendare. Hvordan kom jeg frem til dette? Jo, Zealuu skrivet at h*n fikk bl.a. mounten i Stratholme på ett forsøk. Og på bildet som trådstarter linker står det at Baron Rivendare sier ett eller anna. Sherlock anyone? hahaha 100 mounts snart? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Noen som vet hvor mange runs jeg må igjennom med FULL clear for å bli exalted? Er normal, bare. Så hadde vært greit å kombinere repgrinding med mountgrinding Det er veldig mye mer effektivt å bare skaffe seg en Argent Dawn Commission-greie (som du kan oppgradere til en relativt kjip trinket med AP eller Spell Power) og så bare ta med seg Scourgestones fra de bossene du likevel må drepe på veien, enn å gjøre full clears. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Virkelig verdt strevet? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 107 kills 105 av dem som pala, resten på magen etter jeg rerolla. Noen andre som har fått? Armory er ikke oppdatert enda dog. Hmm. Etter jeg så posten din tenkte jeg at jeg skulle prøve. 4 kills var alt jeg trengte. Litt kjedelig, egentlig. Mer utfordrende å farme hawkstrideren i MgT ? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Kun fire runs? Verden er urettferdig. Nå er ikke jeg den som har farmet mest, men jeg var vel rundt 15-25 runs på samvittigheten den siste uken uten å se noe til Deathchargeren Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Skal sies at jeg gjorde 100+ før TBC, da. Med en annen karakter. Men det var ikke spesifikt for mounten. Mest for AD rep og Bone Slicing Hatchet (100+ runs -> 1 drop ) Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ser ut som det blir exalted før det blir noen mount ja. Men er mer keen på tiger fra ZG, så det blir nok litt dual spilling for den + rep for Zalandar Tribe. Ps. Er så kjedelig å ha mista all pre tbc + tbc rep pga rerolls når man er achievmentwhore Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Bestemte meg for å farme etter den når jeg så denne tråden.. 3. run! \o/ Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Så langt har jeg 41 runs og ingen mount. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Samme her Narzm, 11 runs så langt. Nada! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Raptor > Deathcharger, hehe. Neida, men har ikke farmet noe for deathchargeren, er imo ikke verdt det Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Deathchargeren er stygg imo. Den er det... >_< Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ja, den er ikke noe rå for å si det sånt, like stygg som undead mounten. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Men den er derimot kul å ha som alliance. Nå som jeg reroller horde vil jeg derimot ikke ha den. Litt fordi jeg får zhevra, men også fordi man ikke ser så tydelig forskjell. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hvor lang tid bruker dere mager på runnet? Jeg klarte det på 15 min... Kan kanskje snevre det ned til 10 min. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Hvor lang tid bruker dere mager på runnet? Jeg klarte det på 15 min... Kan kanskje snevre det ned til 10 min. 8-9 min tipper jeg Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hvor lang tid bruker dere mager på runnet? Jeg klarte det på 15 min... Kan kanskje snevre det ned til 10 min. Rundt 9-10 minutter. Litt kortere om det går perfekt, litt lenger om man er uheldig. Om du puller en gargoyle fører det til ganske mange mobs som må drepes, så taper ganske med tid. Og rommet før baron: du må pulle alle de store folka (husker ikke navnet) og AoE de ned ved døra. Så når bossen kommer ut fra døren puller du ham inn. Da slepper du å måtte drepe alle de skjelettene og så vente på at døren skal åpnes igjen. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Pleier å ta de 1-3 om gangen, er vel der jeg taper mest av tiden min. Føler jeg ikke har så mye aoe dmg som arcane, men har nettopp byttet til den builden så har ikke fått testa den så bra ut. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Den droppet når jeg boostet søstren min der i går kveld...og joda hun rolled need og vant. Yey, lvl 57 Hunter med Deathcharger, livet er urettferdig noen ganger. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvor lang tid bruker dere mager på runnet? Jeg klarte det på 15 min... Kan kanskje snevre det ned til 10 min. Rundt 9-10 minutter. Litt kortere om det går perfekt, litt lenger om man er uheldig. Om du puller en gargoyle fører det til ganske mange mobs som må drepes, så taper ganske med tid. Og rommet før baron: du må pulle alle de store folka (husker ikke navnet) og AoE de ned ved døra. Så når bossen kommer ut fra døren puller du ham inn. Da slepper du å måtte drepe alle de skjelettene og så vente på at døren skal åpnes igjen. Du må vel uansett ta skjelettene når du kommer ut igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå