Gå til innhold

Endelig Deathcharger - Hvem andre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter nøye lesning av akkurat denne tråden og litt egen kalkulering gjetter jeg i Stratholme og den som dropper den er sisten bossen ved navn Baron Rivendare.

Hvordan kom jeg frem til dette? Jo, Zealuu skrivet at h*n fikk bl.a. mounten i Stratholme på ett forsøk. Og på bildet som trådstarter linker står det at Baron Rivendare sier ett eller anna.

Sherlock anyone? :ph34r:

Lenke til kommentar

Var ganske idiotisk av Blizzard å øke drop % på den mounten for en stund tilbake. Gjorde den mest ettertraktede mounten i WoW som alle hadde mulighet til å få men som svært få hadde til en normal rare mount drop. Mine tanker går ut til dem som fikk tak i den før patchen.

Misforstå meg rett, men grattis med mounten!

Lenke til kommentar
Hvordan kom jeg frem til dette? Jo, Zealuu skrivet at h*n fikk bl.a. mounten i Stratholme på ett forsøk.

Skrev jeg da aldri. Jeg har derimot farmed Stratholme nok til å bli exalted med Argent Dawn, pluss at jeg har rasket med meg alt annet av interesse som dropper der inne i tillegg til mounten, inkludert Runeblade of Baron Rivendare. Jeg er altså fullstendig ferdig med Stratholme, som indikert av "1/1".

Lenke til kommentar
Mount, Runeblade, 2x Skullforge Reaver, Lightforge og Valor legplates, exalted med Argent Dawn.

Stratholme: 1/1.

Skrev han. Ser at det står Stratholm men ser og at det står alene og uten relasjoner mot noe annet.

Beklager at jeg spurte, om det gjorde deg forlegen må jeg bare inderlig beklage. Var ikke mening å blotte min uvitenhet i all offentlighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...