John Keats Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) 107 kills 105 av dem som pala, resten på magen etter jeg rerolla. Noen andre som har fått? Armory er ikke oppdatert enda dog. Endret 26. januar 2009 av -Grendel- Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 1 kill, 1 mount. I wish. Har nesten ikke farmet, tror jeg har 10 runs eller noe slikt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Mount, Runeblade, 2x Skullforge Reaver, Lightforge og Valor legplates, exalted med Argent Dawn. Stratholme: 1/1. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har de ikke bumpet dropraten opp til ca 1% nå da? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 15 runs tror jeg det var før jeg fikk den på Human Mage. Har nå rerollet mage på hordesiden, så den blir ikke brukt til daglig. Derimot får jeg sebra. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har de ikke bumpet dropraten opp til ca 1% nå da? Stemmer. Har ikke farmet noe særlig etter den enda. Tar det når roguen blir 80. Venn av meg har gått snart 140 ganger uten å se snurten av mounten enda. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hvor dropper denne og av hvem? Sitter på jobb så Wowhead og wowwiki er "utelukket" for min del Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Etter nøye lesning av akkurat denne tråden og litt egen kalkulering gjetter jeg i Stratholme og den som dropper den er sisten bossen ved navn Baron Rivendare. Hvordan kom jeg frem til dette? Jo, Zealuu skrivet at h*n fikk bl.a. mounten i Stratholme på ett forsøk. Og på bildet som trådstarter linker står det at Baron Rivendare sier ett eller anna. Sherlock anyone? Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Var ganske idiotisk av Blizzard å øke drop % på den mounten for en stund tilbake. Gjorde den mest ettertraktede mounten i WoW som alle hadde mulighet til å få men som svært få hadde til en normal rare mount drop. Mine tanker går ut til dem som fikk tak i den før patchen. Misforstå meg rett, men grattis med mounten! Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Helt enig, nok et resultat av at de som surver får vilja si. Folk skjønner ikke konseptet "unik" eller "sjelden". Det betyr at ting så og si skal være "one of a kind" på serveren. Men akk Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Er fullstendig enig i akkurat det der selv, men når de først økte den kunne jeg like så greit farme litt. Hadde to stykker på serveren min som gjorde 3000 kills hver for den i TBC før buffen. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jepp, de blir litt mer unike på den måten og. At folk faktisk må blø for den. Er jo sikkert 50 stk på serveren min nå. Ser mange hver gang jeg soner inn i Dalaran. Så da er det litt meh.... Men fett å ha den for det! Achievment = win! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hva betyr achievement hvis alle har den? nada... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hvordan kom jeg frem til dette? Jo, Zealuu skrivet at h*n fikk bl.a. mounten i Stratholme på ett forsøk. Skrev jeg da aldri. Jeg har derimot farmed Stratholme nok til å bli exalted med Argent Dawn, pluss at jeg har rasket med meg alt annet av interesse som dropper der inne i tillegg til mounten, inkludert Runeblade of Baron Rivendare. Jeg er altså fullstendig ferdig med Stratholme, som indikert av "1/1". Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Da ville jeg kanskje omformulert det. Men poteto potato... Poenget var strengt talt at du skrev at mounten kom fra Strat. Flisespikkeri. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Mount, Runeblade, 2x Skullforge Reaver, Lightforge og Valor legplates, exalted med Argent Dawn.Stratholme: 1/1. Skrev han. Ser at det står Stratholm men ser og at det står alene og uten relasjoner mot noe annet. Beklager at jeg spurte, om det gjorde deg forlegen må jeg bare inderlig beklage. Var ikke mening å blotte min uvitenhet i all offentlighet. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Han har dog et poeng. Stratholme i posten (burde virkelig være en pointer) til Zealuu, bildet til Grendel. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Hehe sorry, men de som noen ganger ikke ser lengre enn nesetippen får "høre det" Var dog ment humoristisk Endret 26. januar 2009 av bandreas Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Noen som vet hvor mange runs jeg må igjennom med FULL clear for å bli exalted? Er normal, bare. Så hadde vært greit å kombinere repgrinding med mountgrinding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå