norway Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg har bestilt softgun / paintgun fra hong kong. I dag var jeg i banken og betalte for meg. Det jeg lurer på er hvordan denne pakken annkommer norge. Hvor jeg henter den , og hvordan jeg betaler import av denne varen(e)? Og hvor mange % er importen på? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Du maa vel hante pakken paa postkontoret . Du faar en lapp naar den ankommer , og du kan vel velge om du vil fortolle den selv , eller la posten gjoere det ( mot gebyr da ) . Momsen er 24%...altsaa naermere 1/4 av kjoepesummen for varen . Lenke til kommentar
norway Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 Ok , tusen takk. Bare et tilleggs spørsmål. Siden jeg får ansvaret selv med å fortolle , hva skjer da om jeg gir blaffen i å betale toll ? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Det er Posten som har pakken inntil du eller de har fortollet den, så gir du blaffen, blir den sendt tilbake. Lenke til kommentar
norway Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 Ok , da får jeg være en lovlydig borger å betale toll da.. :-( Lenke til kommentar
norway Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 Beskyttet markedsøkonomi.....ARGH.... Toll moms....Samma det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå