mcmurphy Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har akkurat kjøpt meg en Acer Aspire L5100. Denne er levert med Vista ferdig intstallert. Tenkte jeg skulle legge inn XP som dual boot option, og fant en fin guide på hardware.no, det jeg luer på er hva jeg gjør i understående punkt, når det ikke fulgte med noen vista dvd? Konfigurer oppstartmenyenVista-installasjonen må nå repareres for å få frem oppstartmeny. Start opp PC-en med Vista installasjons-DVD-en og velg riktig språkversjon. Videre skal du velge Repair your computer i stedet for Install now. Trykk på Next, og videre på Finish slik at PC-en restartes. Vista skal nå startes opp. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Da går det ikke ville jeg tro. Lenke til kommentar
mcmurphy Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Hmmm, synes dette er merkelig.. Har jo kjøpt pc med vista.. Hvorfor følger det ikke med en dvd? Jeg burde jo ha tilgang til de mulighetene som ligger i vista.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå