Joachim_F Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 I Crayon Physics Deluxe finnes det ingen hindringer du ikke kan tegne deg forbi. Les mer Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Syntes det der så kliss lik ut Trace for iPhone jeg. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har ikke jeg sett dette relativt mange ganger før? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har prøvd beta'en fra experimentalgamleplay.com. Har et godt potensiale til suksess hvis de legger til litt flere brett med litt høyere vanskelighetsgrad og det blir nok home brew-brett Lenke til kommentar
elpinoino Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det spillet er helt genialt. Jeg har fulgt Petri lenge og synes at han fortjener alt vel. Jeg synes det er dårlig å trekke i karakteren fordi spillet er for fritt. Petri har selv sagt mange ganger at poenget er å lage geniale løsninger, og på siden så står det også "...sandbox game,...Solve puzzles with your artistic vision and creative use of physics." Så hele poenget med spillet er at du selv skal gjøre det gøy, hvis du ser på youtube og vimeo så ligger det masse videoer av folk som har lagd de mest fantastiske løsninger. Alt fra Wall-W til Rube Goldberg maskiner. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kudos til Gamer.no for å omtale dette spillet. Jeg liker at dere vier oppmerksomhet til indie-utviklerne også. Anmeldelsen er også god. Har lest flere omtaler av spillet, og det virker som om anmelderne er samstemte hva gjelder styrker/svakheter. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Likte "iPhone-versjonen" av dette spillet jeg. Tror det var en bane i iPhysics eller noe. Lenke til kommentar
Lactulose Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Inception_ (949) 08:53, man 26.jan Syntes det der så kliss lik ut Trace for iPhone jeg enig enig enig... samme utvikler, noen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 ER vel streng tatt iPhone versjonen som ligner på dette, siden det har vært så lenge i utvikling. Ellers er jeg veldig fornøyd med spillet, og føler at det fortjener bedre score enn det det fikk. Bare fordi du ikke MÅ lage morsomme og finurlige tegninger for å løse brettene på hele tiden, betyr ikke at du ikke KAN gjøre det Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Enig i brukeren over her. Poenget med spillet er jo å finne på egene kreative løsninger, ikke klare alle bretta og spille igjennom. Demo finnes, helt klart verdt å prøve for de som te(g)ner på ideen! Lenke til kommentar
JoeyJumpy Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kan ikkje det på Gamer.no anmelde Lord of the rings conquest?? lurer på om det er verdt pengane, er sjukt fan av SW: Battlfront 2 Lenke til kommentar
Lactulose Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 saklig saklig joeyjumpy... men de kan sikkert d, men du kan jo heller sende dem en mail e.l., ikke poste d på en random diskusjon... Lenke til kommentar
Saith Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det er et ganske morsomt spill. Selvom konseptet er blitt "oversed" de siste årene, spesielt på iPhone, med dens mange lignende apps. Lenke til kommentar
Tomle Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Fikk litt flashback til The Incredible Machine, bortsett fra at TIM er mye mer interessant og utfordrende etter min mening. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Likner ganske mye på et flash spill jeg så på kongerate, selv om en kanskje har litt flere muligheter her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg