sangfugl Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Forklaring: du sender inn en lydfil med en sang du har sunget til en sangpedagog , du får tilbakemelding på hva du bør gjøre bedre og hva som er bra innen kort tid/sangpedagogiske tips. ville du ha benyttet deg av noe sånt? Endret 26. januar 2009 av sangfugl Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Nei. Jeg har ikke vært hos sangpedagog, men jeg har liten tro på brevkurs kontra en-tilen-tid med en lærer og da spesielt når det er snakk om en ferdighetsøvelse. En sangpedagog vil kunne ønske at du synger samme linjen mange ganger for å gjøre en liten justering. Da blir denne kommunikasjonsformen for seig. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Om det hadde vært gratis, ja. Lenke til kommentar
sangfugl Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Hvis det kostet noe, men var ganske billig? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Njaa. Jeg tror jeg heller ville ha benyttet meg av en pedagog irl da. Lenke til kommentar
sangfugl Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Njaa. Jeg tror jeg heller ville ha benyttet meg av en pedagog irl da. Irl? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 In real life. Tror jeg hadde fått mye mer ut av det da, og tror jeg hadde fått mye bedre konsentrasjon. Lenke til kommentar
sangfugl Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg gjør dette akkkurat nå for 50,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå