tsghost Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg går nå VG2 IKT-Servicefag, men har begynt å tvile på hva jeg kan jobbe som når jeg er ferdig med utdanningen min, eventuelt hva jeg kan studere videre. Jeg er veldig lei av skole nå, og kunne gitt hva som helst for å slippe. Jeg får toppkarakterer i "datafagene", og middels i allmennfagene. Og jeg har mindre lyst til å jobbe som lærling i 2 år med veldig lav lønn. Hva er mulighetene mine videre? Videre studier i Norge? Videre studier i utlandet? Kan forsåvidt legge til at jeg liker å jobbe med mennesker. Har hatt deltidsstilling på carlings, og trivdes veldig med det helt fram til butikken skulle legges ned. - Torger Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Heisann. Jeg er i litt samme situasjon som deg. Går nå vg2 data og elektronikk og skjønner ikke lenger helt hvorfor jeg har valgt det jeg har gjort. Syntes ikke lenger vi lærer noe spennende og kunne ikke tenkt meg og jobbe med noe av det vi har drevet med. Har vært på utplassering for og se hvordan ting fungerer ute i arbeidslivet( Innenfor denne retningen), og kan ikke si det frister så mye. Ikke så lett, søknadsfristen går snart ut også( 1 mars) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå