Sati Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Hei, når jeg trenger sit-ups hører jeg to "knekk" i øverste del av magen når jeg er på vei ned. Jeg har absolutt ingen aning om dette er helt normalt eller ikke, men det høres ikke normalt ut så jeg tenkte jeg kunne spørre her. Er dette noe å bekymre seg for? Endret 26. januar 2009 av Sati Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Sit ups er en dårlig og farlig øvelse. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kanskje ikke en farlig øvelse da, men endel av oss bør absolutt ligge unna da den er ganske hard mot ryggen. Jeg ville nok vurdert andre øvelser om jeg var trådstarter. Stangrulle, curl-ups, planken etc kan være fine alterantiver. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Synes reverse crunch er knall ! http://www.youtube.com/watch?v=MQM2HDYyreI...re=channel_page Lenke til kommentar
Husee Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har selv problemer med at det "knekker" i hofteleddet når jeg tar situps... Men reverse crunch og benhev osv er mye bedre : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå