Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dårligere sexliv enn før


Gjest Jente_20

Anbefalte innlegg

Gjest Jente_20

Hei. Jeg har et lite problem jeg tenkte jeg kunne prøve å kaanskje få litt svar på av dere gutter.

 

Greia er at jeg har en kjæreste som jeg har vært sammen med i snart et år. Han er på min alder. Jeg synes at han er veldig heit, og han sier at jeg også er nøyaktig hans smak. I begynnelsen hadde vi ganske mye sex, aldri supermye, men en del. Men nå de siste 2-3 månedene har det forandra seg litt.. Jeg blir ikke så lett tent av han sånn til vanlig, uten at jeg egentlig synes at han gjør noe feil :/

 

Som sagt synes jeg at han er veldig kjekk og alt, men de eneste gangene jeg er oordentlig kåt er når jeg ikke har sett han på minst 4 dager. Og jeg pleier å se han oftere enn det. Jeg vet ikke hvorfor, men slik har jeg alltid vært. Derfor var det bedre før da han tok mer initiativ!! Han prøvde mer på sex på en måte, selv om det aldri har vært sånn at han har vært den eneste som har tatt initiativet..

 

Jeg spør han om han ikke tenner på meg så mye lenger. Jeg lurer på om det kanskje ødelegger mer at jeg spør om det? :s Han sier at han liker meg like mye og synes jeg er like hot som før. Men for å gi et eksempel.. så er det noen ganger han liksom avviser meg litt, sier sånn "kan vi ikke spise først?" og sånn, når jeg prøver meg på han.. Og det er litt vanskelig å forstå. Så jeg har spurt han hvorfor han gjør sånn, når han heller ikke synes vi har nok sex... Han sier bare sånn "Jeg tenkte d passa bedre etterpå" osv.

 

Er så frustrert. Burde det være sånn så tidlig i et forhold? Vi har all grunn til å ha bra sex sammen, for vi liker hverandre mye og alt.. Men alt har blitt så rart og vanskelig, jeg føler han ikke vil ha meg, og jeg tror at han føler at jeg ikke vil ha han.. Og ting bare ordner seg ikke :/

 

Ok ble litt rotete det her, og ikke noe konkret spørsmål.. Men.. noen tips? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror det er helt normalt. Sexhungeren varierer hele tiden, noen ganger mye, andre ganger lite. Det første året (eller de første månedene) har man naturligvis mest sex, deretter dabber det litt av. Naturlig. Selvfølgelig er sex viktig, men det er også viktig at man ikke fokuserer for mye på dette, slik at det blir mer stress enn kos.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...