Appelsinpiken Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Hei alle RC-frelste driftingmennesker! Hver tirsdag arrangeres det driftingtreff på Harald Huysman. Det åpner klokken 19:30 og varer utover til 23:00-tiden. Det er utrolig morsomt for alle sammen, enten du er proff eller nybegynner. Det koster 50 kr per person å bruke banen, og det er virkelig verdt det:) Det finnes også en egen eventgruppe på facebook: http://www.facebook.com/event.php?eid=56840064176 Endret 25. januar 2009 av Appelsinpiken Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg har vært der et par ganger, og må si det er råbra. Hyggelige folk, og mange flinke driftere. Annbefales Lenke til kommentar
No14 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hver tirsdag..som i hver ENESTE tirsdag? Wow! Har leita etter et sted å drifte innendørs i hele vinter. Må nok rote frem bilen og ta en tur! Lenke til kommentar
Appelsinpiken Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Hver tirsdag forløpig hvertfall. Avtalen er ut februar tror jeg, men det blir anntakeligvis litt lenger, for ser ut som det er ganske populært. Eventuelt så finner man alltid et nytt sted, før var det i eventhallen på bryn. Det koster forresten 50 kr per pers. for å bruke banen... Lenke til kommentar
No14 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Håper det blir litt lenger! Var et par ganger på bryn i fjor, det var gøy selv om jeg er ganske nybegynner og ikke så flink ennå. Fant ut at bilen trenger en overhaling og nye batterier må kjøpes inn, så jeg får nok vente en ukes tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå