Gjest Gutt_16 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Lurte bare på et parr ting her om sex... Jeg har 16cm penis og den er ca 4,5cm brei.. Er det nok til å tilfredstille en jente på? Hun er 16 og har heller alldri gjort det før.. Vill hun blø mye? Og en ting til har trang forhud men går bra å ha sex selvom bare ha langt forspill og bruke kondom? Lenke til kommentar
Gjest Gutt_16 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Skreiv feil... Penisen er 14,5cm i lengde... Lenke til kommentar
SiMoB Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) 16cm penis er vel ifølge statistikken en gjennomsnittlig penis (15cm eller noe?). Har du trang forhud KAN du ende opp med å ryke "strengen" mellom forhud og "hodet". Skal nok ikke være farlig, men sjokket kan være ille Emne: ser du endret størrelsen, forsatt en gjennomsnittlig penis, ikke noe å være flau over Endret 25. januar 2009 av SiMoB Lenke til kommentar
Gjest Gutt_16 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Er det veldig vondt å ryke strengen? Og kan trang forrhud gå over hvis man har sex et parr ganger? Lenke til kommentar
Gjest Gutt_16 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvilken stilling er enklest å best å starte med? At hun rir? Lenke til kommentar
SiMoB Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Forhuden kan utvides ved å onanere eller ha sex ja. Når det gjelder smerte vil jeg gå utifra at det er en del smerte i det, men sikkert ikke verre at en kan tåle det helt fint! Når det gjelder stilling kan nok det at hun rir være en god start, eller misjonær kanskje? Ville ikke prøvd doggy eller noe. Bare husk å slappe av! Det er det som er viktig her! Når det gjelder om hun vil blø mye eller ei, så er nok dette ganske varierende, men ikke noe store mengder utifra det jeg har opplevd. Endret 25. januar 2009 av SiMoB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg