Haakjin Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hei! Skal sette sammen en pc selv nå. Med bestilte deler fra netshop.no. Men jeg er så usikker på HK. Jeg tenkte på P5K, men synes ikke det er bra nokk til jeg skal eventuelt oppgradere selv senere da. Så lurer jeg på om P5Q Se er bra nokk til disse specsene? ASUS Radeon 4850 512MB GDDR3 Western Digital 500GB S-ATA II 7200 RPM Lian Li PC8BSCANDV3 Miditower, Sort Arctic Silver 5 Termisk Pasta XIGMATEK HDT-S1283 CPU Kjøler for Intel og AMD LC Power, 550W, "Super Silent - Black" Intel Core 2 Duo E6400(@) Asus P5Q SE, P45, Socket-775, DDR2, ATX Selfølgelig , det er bra nokk, men hva mener dere er et reelt HK til mitt bruk ? Mvh Håkon Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Hva er ditt bruk? Edit: Om spørsmålet er om delene passer sammen, så skal de gjøre det. Greit å velge et P45 hovedkort Den kjøleren er enorm, vet ikke om den passer i det kabinettet. Følger da en grei kjøler med prosessor. Mer enn tilstrekkelig om du ikke klokker. Endret 25. januar 2009 av Pastafarian Lenke til kommentar
Haakjin Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Hva er ditt bruk? Edit: Om spørsmålet er om delene passer sammen, så skal de gjøre det. Greit å velge et P45 hovedkort Den kjøleren er enorm, vet ikke om den passer i det kabinettet. Følger da en grei kjøler med prosessor. Mer enn tilstrekkelig om du ikke klokker. Skal selfølgelig klokke en E6400 Prossessor til disse specsene. Tror det skal gå sjø. Mitt bruk er musikk, film og CSS ;D Men tror jeg går for P5K alikevel. Hva mener dere ? Trenger ikke oppgradering alikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå