Gjest guest_barbering Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 her forleden dag trente jeg kampsport hvor vi måtte trene i bar overkropp en liten del av treningen. jeg har litt hårvekst på brystkassa men ikke mye. da sa en kamerat av meg som også trener der: hvis du vil at xxx skal like deg så bør du barbere deg på brystet. han sa at hår på brystet burde barberes vekk. vanligvis ville jeg ikke brydd meg om slikt. det var jo flere der som hadde det. eller er det noe som skal vekk?? skal 20 år gamle utter være glattbarbert på brystet?? Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg ville ikke gjort det. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det finnes ikke noe fasitsvar om jenter liker det eller ikke fordi det varier fra jente til jente. Jeg hadde ikke orket å gjøre det, blir som å barbere leggene og armhulene, bare stress. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hår på brystet er mandig, men menn som tørr å være menn er kanskje ikke "inn" lenger Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Mandig? Hmm... ok Personlig barberer jeg brystet pga en tattovering jeg vil ha synlig. Tar over hode ikke mye tid. 30sec med høvel hver gang man dusjer. Smak og behag! Lenke til kommentar
SiMoB Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Brystet er varierende fra person til persons smak. Men derimot hårete ringer rundt nipplene? Det er no-no i alle sammenhenger? Endret 25. januar 2009 av SiMoB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå