Evolutioner Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Heisann, er en gutt på 14.. lurer på om jeg har noe nerveproblemer, hver gang jeg skal noe kjekt blir jeg kvalm og uvell i hele kroppen sånn jeg egentlig ikke har lyst, samme skjedde i dag når jeg skulle være med en "vennine" så ble jeg plutselig kvalm og måtte stikke hjem igjen, har det ganske ofte når jeg skal noe, er vanligvis en einstøing som sitter foran pcen's fire hjørner og spiller ulike spill. Hvorfor blir jeg så kvalm når jeg skal ut på andre ting? Ting jeg vil... Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Akkurat sånn er jeg når jeg skal på Tusenfryd o.l. Blir helt gira og får nesten vondt i magen. Det er nesten så jeg gruer meg - så spent er jeg! Men jeg løper ikke hjem da Lenke til kommentar
Patience Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Et snev av angst får jeg inntrykk av.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Husker da vi spilte 16-dels finale i norway-cup for noen år siden, var så spent/nervøs at jeg spøy midt på banen. Heldighvis har det gått bort, men kommer av og til, spesielt hvis jeg havner alene med ei pen jente ol. Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 så dette er på en måte normalt?? :O Noen måter og få det vekk ? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Tror det er veldig normalt. Tror det også kan hjelpe litt ved å tenke på ting som gjør deg glad, feks godteri. :!: Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 så jeg skal være me hun og tenke cs - cs - cs - Ny MARKØR - cs? best av alt spiller hu cs selv så ; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå